שיתוף
תגובות
חדשות » תוך 24 שעות: נעצרו החשודים בגניבת הענק מבסיס צאלים
שני בדואים תושבי הנגב נעצרו בחשד לגניבת הענק מבסיס צה״ל בצאלים | 26 אלף כדורים הוחזרו לצה"ל כמו גם עשרות אלפי פריטי תחמושת נוספים
התחמושת שנתפסה | צילום: דובר צה"ל

יממה לאחר שפורסמה דבר גניבת הענק מבסיס צאלים, עצרו הלילה (שלישי) כוחות שב"כ שני תושבי הנגב החשודים בפריצה כל התחמושת שנגנבה הוחזרה לצה"ל.

התחמושת שנתפסה | דוברות שב"כ

לוחמי צה"ל, שב"כ וכוחות המשטרה עצרו הלילה שני אזרחים ישראלים, תושבי הפזורה הבדואית בנגב, בחשד לפריצה לבסיס צה"ל בצאלים וגניבת עשרות אלפי פריטי תחמושת מבונקר בבסיס, תוך הסבת נזק לגדר הבסיס ומבנה הבונקר. השניים נתפסו על בסיס מודיעין מדויק של שב"כ. חקירת העצורים בשב"כ נמשכת ובכלל זה גם החשדות לקשרים ביטחוניים אפשריים.

עוד מבחזית החדשות

ח"כ אלמוג כהן אמר בתגובה: "לצערי שוב נחצה קו אדום מסוכן בחוסר המשילות בנגב הפרוע, זהו אירוע חמור ביותר ובשל כך אני דורש לערב את שב"כ בחקירת האירוע. גנבי האמל"ח הללו שקשורים ישירות למבריחי הסמים בגבול מצרים (קשר חמולתי וארגוני), מאתגרים פעם אחר פעם את תפיסת ההגנה של מדינת ישראל, יש להחמיר ענישה ולהביאם לדין, ויפה שעה אחת קודם".

ח"כ דני דנון קרא לעדכן את הוראות הפתיחה באש "לא ייתכן שכנופיות של בדואים נכנסים ויוצאים מבסיסי צה"ל ועושים כבשלהם. שלא יהיה ספק, הכדורים שנגנבו ישמשו פושעים, רוצחים ואפילו מחבלים. זו סכנה אסטרטגית למדינה. חייבים לעדכן את נהלי הפתיחה באש ולתגבר את השמירה – כל מי שמתקרב לבסיס צה"ל צריך לדעת שהוא בן מוות. כך בונים הרתעה".

בארגון תורת לחימה אמרו בתגובה: "רק אתמול התריע גלנט מהתקוממות פנים ארצית עוצמתית של הגיס החמישי הערבי בתוככי ישראל. הבוקר אותו אויב ממשיך להתחמש מתקציב הביטחון ומצה"ל עליו אמון אותו גלנט, נכנס לצאלים ולוקח 26,000 כדורים. אף אחד לא נותן את הדין ואף אחד לא לוקח אחריות על ההפקרות בצאלים, ואספקת הנשק לאויב נמשכת כסדרה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ביפן מפקד הבסיס היה עושה חרקירי.
    בישראל אין לקיחת אחריות על כלום.
    ביזיונות ללא סוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים