שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תוגברה אבטחת יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן
המשטרה החלה לאבטח את ביתו של יו"ר ועדת החוקה, וחומרת האיום עליו עלתה לרמה 3. בדיון היום הוצב מאחוריו מאבטח של משמר הכנסת
יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן | צילום: ערוץ הכנסת

האבטחה סביב יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן תוגברה וחומרת האיום עליו עלתה לרמה שלוש מתוך חמש.
עקב ההפגנה שנערכת היום מול משכן הכנסת, הסיע רכב של משמר הכנסת הבוקר את רוטמן מביתו למשכן, בעקבות איומים שנשמעו כלפיו. בנוסף, בדיון היום בוועדת החוקה, הוצב מאחוריו מאבטח של משמר הכנסת ותוגברה האבטחה סביבו מחשש שמתנגדי הרפורמה ינסו לפגוע בו.

ח"כ אברהם בצלאל (ש"ס) אמר בדיון בוועדת החוקה כי "זה שראש ועדה צריך מאבטח צמוד זו תוצאה של הסתה, של ראש העיר תל אביב שקורא לשפיכת הדמים של מי שמקדם את הרפורמה. צריך לעצור אותו עוד היום". ראש העיר תל אביב רון חולדאי, אמר הבוקר מחוץ לבית המשפט העליון כי "מדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הבוקר בדיון התחוללה התפרעות משולחת רסן בוועדת החוקה ומחוצה לה, כשרוטמן המשיך בהצבעות על סעיפי הרפורמה, זאת על אף התנגדות חברי הכנסת מהאופוזיציה ולמרות הנאום הדרמטי של נשיא המדינה יצחק הרצוג אמש שקרא לעצור את החקיקה.

אחרי ההצבעות ובפתח הדיון על הצעת החוק אמר רוטמן כי הוא קורא לחברי האופוזיציה לנהל שיח אחראי "אחרי שההערה תעבור במליאה בקריאה ראשונה ואם אתם לא רוצים לנהל שיח עד אז, רצונכם. היום בוועדה נחצו הרבה מאוד קווים אדומים, במיוחד כלפי עובדי כנסת. מעולם לא ראיתי את מפקד הסדרנים נסער כמו היום".

עוד מבחזית החדשות

ח"כ גלעד קריב (העבודה) פנה למפגינים מחוץ לכנסת ואמר: "אזרחי ישראל דעו לכם, יש פה צד אחד שלאורך כל הדרך הקרין דורסנות וכוחנות איומה. הדבר היחיד שיכול לעזר מול הצונאמי שמוביל רוטמן, גם למרות דברי הנשיא, הוא הרחבת המחאה הדמוקרטית. אני קורא לכולם מצד אחד לכבד את הנשיא ומהצד השני להגדיל את המחאה הציבורית מול החבורה הדורסנית הזאת".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים