שיתוף
תגובות
חדשות » תאונה: אוטובוס שהיה בדרכו מנתניה לבני ברק הידרדר לצד הדרך
אוטובוס הידרדר בכביש 5 סמוך לצומת גלילות | 18 בני אדם נפצעו כולם במצב קל | בתיעוד מהזירה נראה האוטובוס הפוך בתעלת הכביש על צידו הימני
הנזק לאוטובוס | צילום: דוברות כב"ה

כ-20 בני אדם נפצעו קל בהתהפכות אוטובוס הבוקר (שלישי) בכביש 5. האוטובוס, שעשה את דרכו מנתניה לבני ברק, הידרדר לצד הדרך סמוך למחלף גלילות

זירת התאונה | צילום: איחוד הצלה
זירת התאונה | צילום: איחוד הצלה

חובשים ופראמדיקים של מד"א שסרקו את האוטובוס דיווחו כי "בשלב זה לא ידוע על לכודים וכלל הנוסעים יצאו מהאוטובוס ונמצאים בשול הדרך במקום בטוח".

עוד מבחזית החדשות

יצחק הירשהורן, יוסי אקלר ועודד לוגסי חובשי איחוד הצלה מסרו: "נוסעי האוטובוס סיפרו לנו כי במהלך הנסיעה מנתניה לבני ברק האוטובוס נפל מהגשר והתהפך על צדו. למרבה הנס נוסעי האוטובוס היו בהכרה מלאה וחלקם סבלו מחבלות ופציעות קלות ויצאו מהאוטובוס בכוחות עצמם. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירה מרביתם פונו לבתי החולים".

חובש בכיר מידן בן יואש וחובש רפואת חירום גיא גולדשמיט מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האוטובוס כשהוא הפוך על צידו במידרון בצד הדרך בחיבור בין כביש 5 לכביש 20. מיד התחלנו בסריקות על מנת להבין את כמות הנפגעים בזירה והעברנו דיווח למוקד מד"א. נוסעי האוטובוס התהלכו בסמוך לשול הכביש ובמקביל לבדיקות הרפואיות נכנסנו לאוטובוס דרך הדלת שהייתה שבורה וסרקנו כדי לוודא שאין נפגעים לכודים וחברנו לכוחות הכיבוי גם שוודאו שאין נפגעים מתחת לאוטובוס. התאונה הייתה יכולה להסתיים בטרגדיה ובאורח נס כלל נוסעי האוטובוס נפגעו באורח קל בלבד."

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים