שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שתי רעידות אדמה בישראל בתוך שעתיים
הרעידה הראשונה הורגשה ב-16:58 ומקור הרעש היה 20 ק"מ דרומית-מזרחית לאריאל | הרעידה השנייה הורגשה בשכם | פיקוד העורף: "הרעידה לא סיכנה את תושבי ישראל"
רעידת אדמה. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק Narongsak Nagadhana

סמוך לשעה 17:00 הורגשה רעידת אדמה בישראל, השנייה בתוך יממה. המכון הגיאולוגי מסר כי עוצמת הרעש הייתה 3.3 בסולם ריכטר. המוקד היה לא רחוק מאריאל, סמוך למוקד הרעש אמש.

רעידת האדמה הראשונה הורגשה ברחובות, בראש העין, בתל אביב וביהודה ושומרון. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי "ביום רביעי 08.02.23 בשעה 16:58 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.3, במרחק של 20 ק"מ דרומית מזרחית לאריאל".

עוד מבחזית החדשות

מפיקוד העורף נמסר: "רעידת אדמה התרחשה בשעה 16:58 לפי שעון ישראל במגניטודה 3.3, 20 קילומטר דרומית מזרחית לאריאל. לא הופעלה התרעה לרעידת אדמה, מכיוון שלא מדובר ברעידה שמסכנת את תושבי ישראל".

גם אמש דיווחו אזרחים על רעידת אדמה בכמה אזורים במדינת ישראל. המכון הגיאולוגי במשרד האנרגיה דיווח, כי בשעה 23:14 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.5, במרחק של 15 ק"מ דרומית מזרחית לאריאל.

ראש מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, אמר לאחר רעידת האדמה כי: "עלינו להיערך לכל תרחיש. קוראים לרשויות לצייד את המועצה בנגררי חילוץ וציוד חירום מתאים, כאילו הרעש הגדול כבר כאן".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים