שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר התרבות הנכנס: נשלול תפקידים למי שמקדם נרטיב של אויבנו
טקסי חילופי השרים במשרדי הממשלה נמשכו גם היום | חילופים במשרד התרבות והספורט מיקי זוהר יחליף את חילי טרופר | רגב התחייבה: "תבוטל אגרת הגודש"
טקס החילופים של חילי טרופר עם שר התרבות והספורט הנכנס, מיקי זוהר | צילום: מירי שמעונוביץ׳ - לע״מ

הטקסים לחילופי השרים המשיכו גם היום (שני) במשרדי הממשלה השונים. מיקי זוהר החליף את חילי טרופר במשרד התרבות והספורט, אלי כהן החליף את יאיר לפיד במשרד החוץ ושלמה קרעי החליף את יועז הנדל במשרד התקשורת. כמו כן יתקיימו חילופי שרים במשרד התפוצות, החקלאות, המדע והגנת הסביבה. 

שרת התיירות הנכנסת מירי רגב עדכנה על תוכניותיה לגבי המשרד אליו חזרה "אחרי שחתמתי על הסכמי התעופה שהיוו חלק מהסכמי אברהם, מה שהביא לחיבור הישראלים למרוקו ולבחריין, אפעל בכדי לחתום על הסכמי תעופה נוספים עם מדינות נוספות.

עוד מבחזית החדשות

לגבי ביטול אגרת הגודש, עליה החליטה הממשלה הקודמת, אמרה רגב "הפריפריה לא צריכה לסבסד את תל אביב. החלת אגרה כזו תוביל להוצאה נוספת של מאות שקלים על שני בני זוג החיים בפריפריה ועובדים בתל אביב, בנוסף להוצאות הגבוהות הקיימות ממילא על רכב, דלק ועוד".

בטקס החילופים במשרד התרבות אמר השר הנכנס מיקי זוהר כי "נדאג לשלול תפקידים של מי שמקדם נרטיב של אויבנו. מחבלים ושהידים לא יוצגו כגיבורים במשמרת שלנו. לא נתפשר על אידאולוגיה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים