שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מיקי זוהר: "הבטחנו את הרפורמה במהלך הבחירות והיום אנחנו מממשים את ההבטחה"
שר התרבות והספורט אמר הערב, שהוא מוכן לנהל משא ומתן לגבי הרפורמה המשפטית, אך טען ש"אף אחד מהצד השני של המפה הפוליטית לא מוכן כרגע לא לשיח ולא לתיקונים"
שר התקשורת מיקי זוהר | צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

שר התרבות והספורט מיקי זוהר התראיין הערב (מוצ"ש) בתוכנית "פגוש את העיתונות" ואמר כי הוא מוכן לפשרות ולמשא ומתן לגבי הרפורמה המשפטית שמתכננת הממשלה. לדבריו "הליכוד וגם שר המשפטים מוכנים להידברות ומוכנים לשינויים בתוכנית" אמר שר התקשורת, אך טען כי "אף אחד מהצד השני של המפה הפוליטית לא מוכן כרגע לא לשיח ולא לתיקונים. הם מעוניינים רק בעצירת הרפורמה".

עוד אמר זוהר "החוק יעבור בשבוע הבא בקריאה ראשונה. את הקריאה השנייה והשלישית ייקח שבועות ארוכים להעביר, אם לא חודשים. פרק זמן כזה ארוך הוא זמן לשיח, זמן לדבר" טען והוסיף כי "אנחנו נסכים לתיקונים ברפורמה, אבל לא לעצירה שלה ולא לשינוי מהפכני".

עוד מבחזית החדשות

השר זוהר הבהיר כי "הרפורמה הזאת היא דבר שהבטחנו לציבור. הבטחנו את זה במהלך הבחירות והתחייבנו לקיים את זה, והיום אנחנו מממשים את הבטחתנו". הוא טען לבעיית הסברה בעניין הרפורמה המשפטית, וציין כי "הרבה מאוד מהימין, גם ממצביעי הליכוד, לא מבינים את הרפורמה".

זוהר הסביר כי "הרי לאורך השנים ראינו שתמיד מתחלפים שרי משפטים, פעם מהימין ופעם מהשמאל, אבל בוועדה תמיד יש רוב מובטח לשמאל. כשהשמאל בשלטון אין שום בעיה ומתמנים שופטים מהשמאל, אבל כשהימין בשלטון זה אותו דבר. השמאל ממשיך למנות שופטים".

מיקי זוהר התייחס גם לגל הטרור הפוקד את המדינה בתקופה האחרונה ואמר: "יש דרך להתמודד עם טרור. לפני שבוע בישיבת הממשלה אמרתי באופן ברור שמה שאנחנו צריכים לעשות זה לייצר פרמטרים ברורים שכל מחבל ידע שלא הוא ישלם את המחיר, אלא משפחתו הקרובה".

עוד מבחזית החדשות

"זה מעשה לא פשוט, אבל אין ברירה", הבהיר זוהר. "צריך לפגוע באדמה של המשפחה שלו, בפרנסה שלה, וצריך להביא למצב שהם מגורשים כולם מאדמתם ומביתם. כשאתה רוצה לשמור על חיי אדם צריך לעשות מעשים שהם מעבר למקובלים. נכון, זה לא פשוט, אבל לפעמים צריך לעשות מעשים קיצוניים כדי למנוע פעולות קיצוניות. אין דרך אחרת לפתור את הטרור היחידני".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. חיבים לנפנף בבלונים ירוקים ודגלים ירוקים כאות הסכמה לרפורמה המשפטית כי הערב רב מנפנפים שרק מיעוט בעם חפץ בזה וזה שקר גדוווווווווווווול רוב העם חפץ ברפורמה

  2. ואכן אין הסברה. אז מה בדיוק אתה והממשלה עושים להסביר את העובדות הפשוטות שכל בר דעת יכול להבינם שהריפורמה יחזק את הדמוקרטיה ואת הכלכלה צריך להכניס את היד בכיס שהעם יבין את זה אם לא תעשו את הדבר הפשוט הזה הכשלון של הריפורמה יהיה שלכם ולא די שלא עצרתם את הדיקטטורה אלא גם חיזקת אותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים