שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שר השיכון באתר שילה הקדומה: "חלק בלתי נפרד מההיסטוריה שלנו"
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ביקר באתר ההיסטורי "שילה הקדומה" וזאת במסגרת ביקור שהוא ערך במועצה האזורית בנימין כאורחו של ראש המועצה מר ישראל גנץ
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בשילה הקדומה | צילום: דוברות

לאחר הביקור שנפתח השבוע (שלישי) בבניין המועצה הגיע שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף לאתר ההיסטורי שם הוא עקב מקרוב אחר המקום בו עמד המשכן לפני שנות דור. השר אף צפה בצורת המשכן שמוצגת בצורה ייחודית למבקרי אתר שילה הקדומה באמצעות טכנולוגיה חדשנית.

השר גולדקנופף סייר במקום במשך שעה ארוכה ונפעם נוכח ההיסטוריה העמוקה שיש באתר ההיסטורי. מנהלי המקום הציגו בפני השר כי אלפי תיירים מהמגזר החרדי מגיעים במהלך השנה כולה למקום בכדי להתחבר לשורשים ובכדי להגיע למקום בו נשאה חנה את תפילתה וזכתה בפרי בטן שהאיר את העולם.

עוד מבחזית החדשות

בסיום הביקור אמר שר הבינוי והשיכון כי הוא נרגש לבקר במקום שכזה וכי המקום הזה כמו שאר במקומות בבנימין הם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה שלנו כעם. השר הבטיח לראש המועצה לדאוג לכך ש"כלל הגופים ירתמו לקדם את תכניות הבנייה בבנימין".

השר גולדקנופף הוסיף כי הוא התרשם עמוקות מדברי ראש המועצה מר ישראל גנץ שסקר בפניו את ההשקעה הרבה שמשקיעה המועצה האזורית באתר המורשת "שילה הקדומה" בכדי לתחזק ולשפר את המקום ההיסטורי בו מבקרים אלפים רבים במהלך השנה כולה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים