שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שר החוץ של רוסיה: ארה"ב ואירופה מתכננים את "הפתרון הסופי" בשאלה הרוסית
שר המוץ הרוסי סרגיי לברוב אמר כי ארה"ב ומדינות המערב רוצות למצוא את "הפתרון הסופי" לרוסיה "כמו שהיטלר רצה "'פתרון סופי לשאלה היהודית"
שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק

שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב אמר היום (רביעי) כי ארצות הברית ובעלות בריתה במערב גיבשו קואליציה כדי לפתור את "הבעיה הרוסית" כלשונו, באותה דרך בה אדולף היטלר להמציא את ה"פתרון הסופי" כדי לחסל את יהודי אירופה.

שר החוץ אמר כי וושינגטון משתמשת בטקטיקות בהן השתמשו נפוליאון והנאצים בניסיונם לשעבד את אירופה במטרה להרוס את רוסיה. לדעת לברוב "כמו שנפוליאון גייס כמעט את אירופה כולה נגד האימפריה הרוסית, וכמו שהיטלר גייס וכבש והעמיד נגד בריה"מ, כך ארה"ב בנתה קואליציה כמעט מכל מדינות אירופה החברות בנאט"ו וחברות האיחוד האירופי, כשמטרתם זהה – פתרון סופי ל"בעיה הרוסית".

עוד מבחזית החדשות

לדבריו, "כפי שהיטלר ביקש לפתור סופית את "השאלה היהודית", כעת, אם תקראו את הפוליטיקאים המערביים, לא רק מפולין או הארצות הבלטיות אלא גם שפויים יותר, הם אומרים במישרין שרוסיה חייבת לספוג תבוסה אסטרטגית".

אין זו הפעם הראשונה שלברוב עורך השוואות לנאצים. בחודש מאי עורר לברוב סערה, לאחר שאמר בריאיון לערוץ טלוויזיה איטלקי כי נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי יכול להיות נאצי אף שהוא יהודי. "ייתכן שאני טועה, אבל להיטלר גם היה דם יהודי", אמר לברוב. הוא גם הוסיף כי למוצאו של זלנסקי אין משמעות וכי כמה מגדולי האנטישמים היו יהודים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. צודק בכל מילה אירופים אנתישמים גם האמרקים הצבועים והאינטרסים.
    וכולנו יודעים שיש משהו בדבריו כלפי היהודים כמו הרצל ועוד .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים