שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר הביטחון על החזרת גופות המחבלים: "לא מהוות נכס משפיע"
אחרי שישראל החזירה לפלסטינים בתוך ימים אחדים ארבעה גופות של מחבלים, אמר שר הביטחון בישיבת הממשלה: "גופות של מחבלים לא משפיעות על ארגוני הטרור"
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט הדף היום (ראשון) את ביקורת הקואליציה עליו ועל ועל ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ההחלטה לשחרר גופות מחבלים שהיו מעורבים בפעילות טרור לידי הרשות הפלסטינית.

בישיבת הממשלה השבועית היום, אמר גלנט: "לצערי הרב, גופות של מחבלים לא מהוות נכס שמשפיע על ארגוני הטרור, למעט במקרים חריגים הקשורים ספציפית לחמאס. אין קשר בין גופת מחבל בארגון קיקיוני ביו"ש להחלטות של סינוואר בעזה. זה לא מעניין אותם".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר היום שחררה ישראל לידי הרשות ברמאללה את גופתו של המחבל שריף חסן רבאע, שניסה בפברואר האחרון לדקור חייל סמוך למחנה הפליטים אל-פוואר בדרום הר חברון. כוח של הנדסה קרבית ירה וחיסל את המחבל.

ביום שישי שעבר, לאחר שהוחזרו לידי הפלסטינים שלושה גופות של מחבלים, תקף השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחריפות את שר הביטחון גלנט ואמר: "החזרת גופות המחבלים, חברי ארגון הטרור גוב האריות שביצע חלק גדול מהפיגועים ביהודה ושומרון בתקופה האחרונה, היא טעות חמורה שתעלה לנו ביוקר", טען השר בן גביר שהחרים היום את ישיבת הממשלה.

שר הביטחון גלנט התייחס לדברים ותקף את בן גביר בחזרה מבלי להזכיר את שמו. "באופן אישי, אני לא מתרגש משר או שרה שתוקפים אותי, הם ראו פחות גופות מחבלים ממני", אמר גלנט. "הבעיה שהאמירות האלו שוחקות את נפשן של משפחות הנעדרים ומייצרות אצלן תחושה לא נכונה שלא עושים למענם מספיק, וזה כמובן לא נכון".

עוד אמר גלנט: "מערכת הביטחון משקיעה מאמצים אדירים להשיב את הנעדרים. אני מציע לכל חברי הממשלה להפסיק עם האמירות הלא אחראיות והמזיקות האלה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ברור
    הרי צריך 1000 מחבלים חיים על כל גופה 1 של חייל ישראלי
    אז מה
    בכדורסל למדנו שככל שנפעיל לחץ על היריב
    גם אם לא נקלע סל לפחות הצד השני לא יקלע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים