שיתוף
תגובות
חדשות » שר הביטחון נפגש עם מזכיר ההגנה האמריקאי: "אנחנו בתקופת זמן קריטית"
שר הביטחון נפגש עם עמיתו שר ההגנה האמריקאי בנתב"ג עקב הפגנות המחאה | השניים דנו בדרכים למניעת נשק גרעיני צבאי מאיראן והאפשרויות להרגעת הרוחות ביהודה ושומרון
שר הביטחון ומזכיר ההגנה האמריקאי במסיבת עיתונאים | צילום: משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, אירח היום (חמישי) את עמיתו האמריקאי, מזכיר ההגנה לויד אוסטין. בפגישה נכחו גם הרמטכ״ל רב אלוף הרצי הלוי ומנכ"ל משרד הביטחון האלוף (במיל׳) אייל זמיר. הפגישה התקיימה בתוך שטח נמל התעופה בן גוריון עקב המחאות שהתקיימו ברחבי הארץ ומנעו את יציאת הצוות האמריקאי משטח נמל התעופה.

בפגישתם, שוחחו שר הביטחון גלנט והמזכיר אוסטין על הנושאים הביטחוניים השונים, בדגש על הדרכים למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני צבאי. שר הביטחון גלנט סקר בפני עמיתו האמריקאי את התוקפנות האיראנית, וניסיונות ההתבססות של משמרות המהפכה בסוריה ובלבנון, תוך מימון ארגוני הטרור השונים.

עוד מבחזית החדשות

כמו כן, דנו השרים בדרכים להרגעת הרוחות ביהודה ושומרון, לצד המשך הלחימה הבלתי מתפשרת במוקדי הטרור באזור. השר גלנט הדגיש בדבריו את חשיבות הקשרים המיוחדים בין ישראל לבין ארצות הברית, והביע את מחויבותו העמוקה לחיזוק שיתופי הפעולה בין מערכות הביטחון בשתי המדינות.

שר הביטחון הודה לעמיתו האמריקאי על הגעתו לישראל ועמידתו האיתנה לצד מדינת ישראל. השניים סיכמו להמשיך ולעמוד בקשר הדוק, למען קידום וחיזוק היחסים בין מערכות הביטחון.

במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו השניים לאחר הפגישה אמר שר הביטחון כי: "עומק הקשרים האסטרטגיים ומגוון שיתופי הפעולה, בין ארצות הברית לישראל הם עוגן חשוב בשמירת היציבות האזורית, ובחיזוק ביטחונה של מדינת ישראל. בתקופה האחרונה שיתופי הפעולה בין המדינות, חסרי תקדים". "אנחנו ניצבים בפני תקופה קריטית, בה נדרש להחלטות חשובות, משמעותיות, הרות גורל עבור מדינת ישראל. איראן חותרת להגיע לנשק גרעיני ומאיימת על ישראל והעולם כולו".

עוד מבחזית החדשות

"עלינו לעשות כל שנדרש כדי למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, וליכולות המשותפות שלנו בעניין זה קיימות משמעות מיוחדת ועוצמה רבה. איום הגרעין האיראני מחייב אותנו להערך ולהיות מוכנים לכל פעולה אני חוזר ומדגיש, לכל פעולה״.

״באשר לזירה הפלסטינית, לישראל יש עניין בשקט ורווחה לאזרחים הפלסטינים ברחבי יהודה, שומרון ועזה, אך יחד עם זאת הדבר לא יבוא על חשבון ביטחונם של אזרחי ישראל, מול הטרור נפעל בנחישות ובעוצמה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים