שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר הביטחון: הקריאות לסרבנות מסכנות את כשירות הצבא
בנאומו בטקס סיום קורס קצינים הזהיר שר הביטחון כי "גרירה של צה"ל ומפקדיו לוויכוח ומחלוקת היא מדרון חלקלק המסכן את קיומה של מדינת ישראל"
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: לע"מ

שר הביטחון יואב גלנט נאם היום (רביעי) בטקס סיום קורס קצינים, והזהיר כי "הקריאות לסרבנות והאיומים להפסקת ההתנדבות מערערים את ערכי הבסיס של צה"ל כצבא העם, ומסכנים את כשירותו". לדבריו, כל מי שקורא לסרבנות איננו פועל כחלק ממחאה לגיטימית, משום ש"בקריאתו הוא פוגע בדבר החשוב ביותר שיש לנו – ביטחון מדינת ישראל".

עוד הוסיף שר הביטחון, כי נבחרי הציבור מהקואליציה והאופוזיציה צריכים להוקיע ולגנות את תופעת הסרבנות, וטען כי "גרירה של צה"ל ומפקדיו לוויכוח ומחלוקת, היא מדרון חלקלק המסכן את קיומה של מדינת ישראל". לדברי שר הביטחון אסור לאפשר לאף אחד להשתמש בצה"ל "ככלי ניגוח בקמפיינים פוליטיים", או כחלק מ"אמירות מסיתות של אנשים עלומי שם". ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא גם הוא נגד התופעה ואמר בנאומו בטקס כי "אין ולא יהיה מקום לסרבנות, לא מצד זה ולא מהצד האחר".

עוד מבחזית החדשות

הבוקר הודיעו 110 אנשי מילואים בחיל האוויר כי יסרבו לשרת אם הכנסת תאשר את החוק לביטול עילת הסבירות או כל חלק אחר ברפורמה המשפטית. במכתב ששלחו לגלנט, לרמטכ"ל הרצי הלוי ולמפקד חיל האוויר תומר בר, כתבו אנשי המילואים, בהם גם אנשי צוות אוויר כי "לא נשרת בצבא של מדינה שאינה דמוקרטית".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. גלנט אתה השר ללא ביטחון. כי אין ביטחון בישראל מאז שממשלת הימין ההזויה עלתה לשילטון.
    גלנט אתה גם סתם מאיים, כמו אמא מרוט עצבים שאומרת לילד שלה שאם הוא לא יאכל יבו שוטר.
    גלנט אתה פחדן במסווה שר ביטחון כושל. אם מי תפטר, טייסים שמתנדבים 20-30 שנים ⁉️ מי תשים במקומם, תלמידי חכמים, רבנים, את הבנים של דרעי סמוטריץ ובן-גביר ⁉️
    כמה שטויות אתה מדבר במקום לפתור בעיות האמיתיות של ביטחון. ביטחון בגבולות, ביטחון באיו"ש, ביטחו בחווארה, ביטחון מול מדינות ידידותיות.
    אתה וממשלת הימין הילדותית שלך, עם לוין האידיוט, מפוררים את ישראל מבינים.
    נקווה שיבוא יום ותעמדו למשפט על הרס הדמוקרטיה בישראל והרס הביטחון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים