שיתוף
תגובות
חדשות » שריפה משתוללת במפעל לחומרים מסוכנים בדרום "מדובר באירוע קיצון"
מרכז שליטה מחוז דרום הוזעק לשריפה בחצר מפעל תרופות בסמוך לצומת קסטינה | מדובר בחצר מפעל כצט בסמוך לצומת קסטינה
השריפה בוצמת קסטינה | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

כמה שריפות פרצו היום (שישי) ברחבי הארץ בעקבות השרב הכבד. מטוסי כיבוי הוזנקו לשריפת חורש בסמוך ליישוב טל שחר הסמוך לבית שמש. בעקבות קרבת השריפה למסילות הרכבת, תנועת הרכבות באזור בית שמש נעצרה. במקביל, פרצה שריפה במפעל ומוסך בקרית מלאכי/באר טוביה.

מרכז שליטה מחוז דרום קיבל הודעה על שריפה בחצר מפעל כצט בסמוך לצומת קסטינה. מדובר בשריפת מפעל תרופות המכיל חומרים מסוכנים. השריפה התפשטה לאזור בלוני גז ומוסכים. צוותים שהוזנקו למקום מתחנת בית שמש ומחוז מרכז פועלים לכיבוי השריפה. מדובר באירוע גדול מאוד עם רמת סיכון גבוהה.

עוד מבחזית החדשות

מפקד המשמרת רב רשף מוטי ביטון מוסר: "מדובר באירוע קיצון עם המון צוותי כיבוי שקבלו גזרות עבודה עם משימת הגנת מבנים ומפעלים סמוכים. כרגע אין שליטה על השריפה. מנוף כיבוי נפתח ומסלין מים על מפעל התרופות. יש לציין הוקם שטח כינוס לקבלת כוחות וחלוקה למשימות". כרגע לא יודע על נפגעים.

כוחות משטרת ישראל וכב"ה פועלים באזור התעשייה. השוטרים פועלים להרחיק מהאזור אזרחים ובשלב זה גם כביש 3 נסגר לתנועה., במקביל נמשכים מאמצי הכיבוי האינטנסיביים.

סמוך לשעה 13:40 התקבל דיווח במוקד 102 של כב״ה על שריפת חורש שפרצה בסמוך ליישוב טל שחר. למקום הוזנקו 6 צוותים, בפיקודו של רב רשף יורם חדד מתחנה אזורית בית שמש. בנוסף הוזנקו 3 מטוסי כיבוי. מדובר בשריפת חורש גדולה, בסמוך למסילות הרכבת, כב״ה ביקשו לעצור את תנועת הרכבות מכיוון שהיא מסכנת את הרכבות והנוסעים ואת לוחמי האש שנדרשים לעבוד בסמוך למסילה. הצוותים פועלים במקום לבלום את האש ולמנוע את התפשטות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים