שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שקד: "בצלאל לא יגרום לי לוותר על ביהכ"נ"
תוקפת את דבריו
לאחר שקרא בריאיון לרשת ב' "שמי ששותף לממשלה הזאת לא צריך להכניס אותו לבית הכנסת", שרת הפנים איילת שקד מגיבה לדברים
יו"ר עוצמה יהודית בצלאל סמוטריץ' | צילום: דוד וייל

לאחר הסערה שעורר אמש יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', לאחר שקרא בריאיון לרשת ב' "שמי ששותף לממשלה הזאת לא צריך להכניס אותו לבית הכנסת", שרת הפנים איילת שקד מגיבה לדברים בפוסט נגד סמוטריץ'.

"כאישה שאינה דתיה אני נוהגת ללכת לבית הכנסת שאליו הלכתי גם בילדותי עם אבי, בחגים ובהזדמנויות נוספות. תמיד הרגשתי שאני מתקבלת שם במאור פנים. שלכל יהודי יש את המקום לבוא ולהתפלל. בצלאל שכנראה שכח את דברי חז"ל על כך שכל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים, חושב שעל המתפללים לגרש אותי מבית הכנסת".

"עד אתמול נשגב מבינתי מהי הקרקע שעליה התרחש סיפור קמצא ובר קמצא ערב חורבן הבית", משתפת שקד, וקוראת: "בצלאל לא יגרום לי לוותר על בית הכנסת וגם בחג הזה, בעזרת ה׳, אגיע להתפלל".

שר הדתות מתן כהנא הגיב אמש על דבריו של סמוטריץ': "דרכו של סמוטריץ, המנהל מדיניות קיצונית של שריפת אסמים מביישת את המושג "ציונות הדתית". עכשיו הוא מנסה לשווק את פוליטיקת השנאה שלו לבתי הכנסת. לאמירות המשסעות האלו אין קונים. תחפש דרך אחרת להתמודד מול בן גביר ומעוז".

סגן השרה יאיר גולן הגיב: "במדינת ההלכה של סמוטריץ' אין מקום לכל יהודי, אלא אם כן אתה עומד במבחני הסף של הימין המשיחי. איזה מזל שאתה וחבריך באופוזיציה מטנפים מהצד ולא מנהלים את המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים