שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "שערוריה": תפילה בהפרדה בכיכר דיזנגוף בתל אביב
כפיה חילונית
סגן ראש העיר תל אביב ראובן לדיאנסקי תקף את היוזמה לקיים תפילה המונית בחול המועד פסח | דרשתי שיקנסו את המארגנים וימצו איתם את הדין
כיכר דיזינגוף בתל אביב | צילום: Ovedc - wikipedia

סגן ראש העיר תל אביב ראובן לדיאנסקי תקף בחריפות את היוזמה לקיים תפילה המונית בחול המועד פסח בכיכר דיזנגוף, בהשתתפות רבים מתושבי העיר ובראשות הרב שמואל אליהו.

בפוסט שכתב בפייסבוק טען לדיאנסקי: "כיכר דיזנגוף הפכה לאתר תפילה בהפרדה מגדרית בין נשים וגברים! שערורייה! כאן, בתל אביב במרכז העיר הציבו מחיצה שתפריד בין גברים לנשים. בעקבות בדיקה שעשיתי לא ניתן אישור לכך על ידי עיריית תל אביב".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב לדיאנסקי: "מדובר ביוזמה של גורמים מחוץ לעיר שאליה הצטרפו גורמים נוספים. דרשתי שהפיקוח העירוני יגיעו למקום, יסירו את המחיצות ויחרימו אותן. כמו כן דרשתי שיקנסו את המארגנים וימצו איתם את הדין, בצורה הכי חמורה שיש".

לדיאנסקי זעם על כך שהפיקוח העירוני לא סיכל את התפילה וכתב: "זה לא תקין שאף גורם עירוני כמו פיקוח, סל"ע או מצלמות לא זיהו מבעוד מועד את ההיערכות המוקדמת לאירוע כמו הורדת כיסאות, שולחנות, הצבת מחיצות וכו'. כך ניתן היה למנוע זאת.

"הכל נמצא ברשת! ביקשתי להטיל על גורם עירוני להיות אחראי על חיפוש באינטרנט על אירועים לא מאושרים ולא מקובלים שמתוכננים בתל אביב מצד גורמי חוץ וגורמי פנים (חב"ד למשל)".

לדיאנסקי שיתמודד שוב בבחירות למועצת העיר תל אביב באוקטובר הקרוב, הבטיח להילחם ב"הדתה" כלשונו. בפניה לתומכיו הוא כתב: "אני מתכוון להוביל חזית חילונית-ירוקה שתדאג לשמור על האינטרסים של תל אביב ושלכם/ן התושבים, לאורך כל הקדנציה, תקופה של 5 שנים. יש לי את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, ללא הפרדה מגדרית וללא הדתה".

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. זה לא חדשות. סתם יהודים שמתפללים בחוץ בחג בישראל. ואם היו מוסלמים שוטחים בדיזינגוף שטיחים על הריצפה ומתפללים היה מסלק אותם בזעזוע או מגלה פתיחות להיותם בני דת אחרת משלו ? איזה ערמת שטויות. כאילו אבא שלו קנה את רחוב דיזינגןף והוא אחראי מה אנשים יעשו שם.

  2. עוד תכשיט שמוכן למכור את יהדותו ואת יהדותה של ישראל לטובת עצמו.
    או שמדובר בפחדן וצבוע שמעצים צל הרים כדי שייראה כהרים.
    יש לנו מספיק ודי אזרחים שמנסים להשתמש במדינה ובאמצעים שהיא מעמידה לאזרח,
    כדי לפגוע באופיה ואף לנסות להפוך אותה למדינת כל אזרחיה – כלומר לפרק אותה ולהשמידה.
    אל לכם לתת לו במה ובשום אופן לתת לו קולות.

  3. ממש עמלק..מה זורם לו בעורקים?.בטוח שלא דם יהודי. אלוהים יתן לו את מכות מצרים..עלוב נפש ראש העיר חייב לפטרו לאלתר.חייבים לבדוק את תעודת הזהות שלו.🤮😱

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים