שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » שמן קנאביס רפואי לכאבים: הסבר כללי
המרכיבים השונים של צמח הקנאביס גורמים להשפעות שונות על הגוף. שימוש בתצורה הטבעית של קנאביס יוביל למגוון רחב של השפעות
שמן קנאביס רפואי לכאבים | צילום: freepik

שמן קנאביס מהווה תרופה חזקה וטבעית שמטרתה היא לסייע במגוון רחב של בעיות רפואיות שונות, כאבים מניתוח או מפציעה, כאבים כרוניים, כאבי מפרקים, הקלה על בעיות שינה, טיפול במצבים נפשיים שונים לרבות חרדה ודיכאון ועוד. את השמן מפיקים מצמח הקנאביס ויש אפשרות לרכוש אותו אם מציגים מרשם עבור מגוון מצבים רפואיים שונים. צמח הקנאביס ידוע כיום כתרופה טבעית וחזקה, אך חשוב להבין כי כיום ניתן לצרוך קנאביס עבור בעיות רפואיות שונות וכן הקלה על כאבים שונים עם רישיון ייעודי בלבד. כלומר, אדם שאין לו רישיון להשתמש בקנאביס, לא יוכל לרכוש אותו, אלא אם כן מדובר על שמן שהמרכיב העיקרי בו הוא סיבידי.

שמן קנאביס רפואי- במה מדובר?

שמן קנאביס רפואי הוא שמן אשר ניתן במרשם על ידי רופא והוא מכיל או אחד או שני מרכיבים הפעילים באופן מרכזי ביותר בצמח המריחואנה שהם: CBD וTHC. המרכיבים המדוברים משפיעים בצורה שונה על הגוף, כאשר CBD בניגוד למרכיב הTHC איננו חומר שמשתנה תודעה או גורם להזיות. שמנים שמכילים את שני המרכיבים הפעילים המדוברים או שמנים המופקים מזנים שונים של צמח הקנאביס כגון: אינדיקה או סאטיבה קרויים לרוב "שמן קנאביס" שמן שאיננו מכיל את רכיב ה  THC או שמכיל אותו בכמויות מאוד קטנות ייקרא שמן סיבידי.

עוד מבחזית החדשות

ההשפעות של מרכיבי הצמח

המרכיבים השונים של צמח הקנאביס גורמים להשפעות שונות על הגוף. שימוש בתצורה הטבעית של קנאביס יוביל למגוון רחב של השפעות לרבות מודעות יתר, הרגעת שרירים, תחושת היי, יצירת תאבון מוגבר, חוסר ריכוז, הגברת התחושה הטובה, חיזוק התפיסה החושית לרבות השמיעה, הריח, הטעם ועוד. לעומת השימוש בצמח השלם, השימוש בשמן קנאביס יוצר השפעות מעט שונות שכן הוא נוצר מהערבוב שבין שמן צמחי לבין מיצוי של צמח הקנאביס. התצורה הנוזלית הופכת את החומר לנוח יותר לשימוש. כמו כן, הספיגה של השמן יעילה יותר שכן, השמן מאפשר לחומר להיספג בדם בצורה מהירה וכך מעצים את היתרונות הרפואיים של החומרים הפעילים.

שמן קנאביס- מה מטרתו?

שמן הקנאביס משמש כתרופה לשלל בעיות נפשיות ורפואיות שונות כאשר העיקרית שבהם היא לכאבים. שמן קנאביס הוא שמן בעל עוצמות גדולות שמסייע בהקלה על הגוף במגוון תחומים שונים. בין השימושים הנפוצים של השמן הוא: שימוש בו לצורך הקלה על כאבים כרוניים וכאבים חמורים. בזכות העובדה שהמקור של השמן טבעי, רבים מעדיפים לבחור בו על פני תרופות נרקוטיות שונות. שמן קנאביס רפואי מציע לא מעט יתרונות שתרופות המבוססות על כימיקלים אינם מציעים. הוא כמעט ולא גורם לתופעות לוואי וזאת בשל המקור הטבעי שלו וכן בזכות בידוד המרכיב בצמח.

כיצד שמן קנאביס רפואי מקל על כאבים?

כאב הוא מעין מסחר חשמלי אשר הגוף שלנו מעביר למוח שלנו. המוח שלנו מפרש את המסר המדובר ככאב והוא אמור להתריע על פגיעה או בעיה כלשהי. לעיתים ישנם מצבים שבהם בלתי אפשרי להקל על הכאב או לטפל בו בצורה מספיק מדויקת ואיכותית שתקל על האדם בצורה ניכרת. במצבים שכאלה כל שנותר לעשות זה בעצם להפחית את הכאב עצמו עד שיעבור. תרופות משככות כאבים מסייעות בערפול  המסרים מהמוח וכך הוא מקל על הכאב, אך לתרופות הללו מלוות תופעות לוואי ולא פעם הן אגרסיביות. שמן קנאביס רפואי לכאבים ובפרט לכאבים כרוניים, ידוע כתרופה יעילה מאוד לטיפול במגוון כאבים שונים הן בשל העובדה שהוא אכן מסייע בהפחתה של הכאב והן בשל העובדה שהוא ללא תופעות לוואי.

למידע נוסף אודות שמן קנאביס רפואי היכנסו לאתר: שמןקנאביס.co.il


הכתבה בשיתוף עם: .co.il.שמןקנאביס – אתר למוצרי שמן סיבידי, שמן קנאביס ותפרחות קנאביס רפואי

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים