שיתוף
תגובות
חדשות » שמיים פתוחים: כ-18 מיליון נוסעים צפויים לעבור בנתב״ג בשנת 2022
ארזתם לבד?
רשות שדות התעופה פרסמו כי חלה עלייה של מאות אחוזים בחציית המרחב האווירי של ישראל במהלך 2022 | כל הנתונים
תגיות: ,
נתב"ג | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

לכל אלו שחיכו לחזרת תלמידי בית הספר לשגרה, כדי לצאת לנפוש בחו"ל, מצפה הפתעה. מקובל לחשוב כי עונת הקיץ, בחודשים יולי ואוגוסט היא העונה העמוסה ביותר בנמל התעופה בן גוריון, וכי לאחר ה-1 בספטמבר עם שובם של התלמידים לבתי הספר, יש ירידה במספר הטסים.

הנחה זו מתבררת כשגויה והיום (חמישי) יעברו בנמל התעופה כ-82 אלף נוסעים, כשמתוכם כ-41 אלף יעזבו את הארץ ו-41 אלף יגיעו לארץ. אתמול לעומת זאת עברו בנמל התעופה 72 אלף נוסעים "בלבד".  

מנתונים שפרסמה רשות שדות התעופה עולה כי בשיא הקיץ הגיע מספר הטסים לכדי 90 אלף אנשים ביום!!! אם כי הממוצע היה בין 80-85 אלף טסים בימות החול ומעט פחות בסופי השבוע.

עוד מפרסמים ברשות שדות התעופה, כי מתחילת השנה חלפו בשמי ישראל כ-87 אלף מטוסים, שמהווים עליה של 226% בהשוואה לאשתקד. גם תנועת המטוסים המסחריים עלתה באופן חד ביחס לשנה שעברה, בשל הסרת מגבלות הקורונה ברוב מדינות העולם, והצימאון של הציבור לצאת לחופשה.

על פי ההערכות, סיום חופשת הקיץ לא תשפיע על העומס בנמל התעופה, והביקוש הרב כמו גם העומסים ימשכו במשך כל החורף, לפחות עד חג הפסח, מכיוון שבתקופה זו מחירי הטיסות זולים באופן משמעותי ונופשים רבים רוצים לנצל את מכירות סוף השנה האזרחית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים