שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » שמחת הכנסת ספר תורה לבית המדרש זידיטשוב-ווערצקי
מעמד מרומם ונרגש
הס"ת נכתב ונודב על ידי משפחת ויזל לעילוי נשמות יקיריהם וקרוביהם | מאות חסידים ואוהדים ששו ושמחו בשמחתה של תורה | צילום: יהושע פרוכטר

בקול צהלה ורינה נחגגה שמחת הכנסת ספר תורה המרוממת לבית המדרש דחסידי זידיטשוב-ווערצקי בבני ברק, על ידי משפחת ויזל שיחי' שהרימו נדבת קודש לד' ולתורתו, בהכנסת ספר תורה לעילוי נשמות יקיריהם וקרוביהם בבית מקדש מעט זה, המאיר באור יקרות את כל סביבתו ורבים נהנים וניאותים לאורו הבהיר כבר שנים רבות.

את ספר התורה המהודר תרם הרה"ח ר' אברהם חיים ויזל הי"ו ומשפחתו, לעילוי נשמת אביו היקר באדם, מוותיקי מתפללי בית המדרש זידיטשוב-ווערצקי, הרה"ח ר' ירחמיאל ברוך משה הלוי ב"ר אלטר יעקב ז"ל, ומרת אסתר לאה ב"ר יעקב מנחם הלוי ע"ה. 

בסיום מלאכת הקודש שנמשכה זמן רב בכתיבתו של הס"ת, התבשרו המוני חסידים ואוהדי חצר הקודש, כי תתקיים שמחת הכנסת ספר תורה רבתי לבית המדרש בקול רינה והמון חוגג, ועד מהרה ניכרו אותות ציפייה והתרגשות בקרב הכלל והפרט לקראת שמחתה של תורה ברוב פאר והדר.

ביום רביעי, יצאה התהלוכה מבית התורם הרה"ח ר' אברהם חיים ויזל הי"ו ברח' בית יוסף 15, לעבר בית המדרש דחסידי זידיטשוב-ווערצקי ברח' השלושה 30 בבני ברק. קהל מלווים גדול ומכובד רקד וחגג ברחובה של עיר, בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מזידיטשוב-ווערצקי שליט"א, שהלך בראש התהלוכה והלהיב את הקהל לרקוד ולפזז לכבודה של תורה בכל עוז ותעצומות, כי היא לנו עוז ואורה. 

בסיומה של התהלוכה המרוממת הוכנס הס"ת ברגשי קודש להיכל בית המדרש, בריקודים ובזמירות לכבוד שמחת התורה. לאחר אמירת הפסוקים והמזמורים על ידי כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, הוכנס הס"ת לארון הקודש בקול שירה ותודה, שהגביהו את הציבור טפח וטפחיים מעל הקרקע, בהתעלות רוחנית לעילא ולעילא.

סעודת המצוה התקיימה בהמשך הערב באולמי בוהוש בהשתתפות בני הקהילה והמשפחה, שם נשא כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א דברים נלהבים בגודל הזכות העצומה שנפלה בחלקם של משפחת ויזל להקדיש ספר תורה לעילוי נשמת קרוביהם, ובכך מונצחים הם באותיות של זהב בקדושת התורה לעולמי עד.  

1 שמחת הכנסת ספר תורה לבית המדרש זידיטשוב-ווערצקי
צילום: יהושע פרוכטר
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
13
צילום:
14
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים