שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » שיטה חדשנית לכתיבת עבודה אקדמית
כשהיינו ילדים גם אנחנו נדרשנו לכבוש הרים גבוהים ולהגיע אל הפסגה. אבל אז? זה היה קל | האם יש דרך אחרת לבצע את מסלול האקסטרים של כתיבת עבודות אקדמיות
כתיבת עבודות אקדמיות | צילום: Freepik

היום כדי לא להישאר למטה ולהצליח בהר הבלתי מושג של העבודה האקדמית, מה שנדרש מאיתנו – זה להשקיע את כל המאמצים, המשאבים, הכוחות והיכולות שלנו ביצירת העבודה האקדמית. וגם אז – ההגעה לפסגה כלל אינה מובטחת. האם יש דרך אחרת לבצע את מסלול האקסטרים של כתיבת עבודות אקדמיות ואפילו להנות מהתהליך והחוויה? בואו לגלות במדריך הסודי שלפניכם.

סיור קטן בהר ה'עבודה האקדמית'

אם זו העבודה אקדמית הראשונה שלכם, ואין לכם ניסיון בכתיבת עבודות קודמות, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם לחוצים קצת. ממממ…. אפילו לחוצים הרבה. אז דבר ראשון – דעו שאתם לא לבד! אין סטודנט שמקבל את משימת העבודה האקדמית בשוויון נפש ובשלווה אוטופית. בהחלט מדובר במסע ארוך, מלא מכשולים וקשה להליכה גם למיטיבי לכת, וזה לא אתם ה'לחוצים', זאת פשוט העבודה האקדמית – שמעצם היותה מלחיצה. 

אך, האם עליכם להישאר בגזרת הלחץ החונקת לצמיתות? בוודאי שלא! במהלך השנים הוצגו מגוון דרכים עוקפות למשימה האגדית של כתיבת העבודה האקדמית, אבל רק לאחרונה התגלתה הדרך הכי קצרה, מהירה ויעילה – כן, כן! בפועל ממש! לא רק לפי הווייז…

עוד מבחזית החדשות

יש דרכי קיצור עוקפות?

כדי לקצר את המשימה המאתגרת של כתיבת עבודות אקדמיות, קמו להן חברות שניסו ליצור קיצורי דרך מתוחכמים להפליא. מה לדוגמא הציעו אותן חברות? פשוט מאד. אתם תשלמו, והם – יכתבו את העבודה במקומכם, לא יהיה עליכם ללכת אפילו פסיעה אחת בעצמכם, וההר הגבוה ייכבש מאליו. נו, אז מה לא טוב?

כמה דברים לא נלקחו בחשבון…

  • אם לא תדעו ללכת, איך תוכלו לרוץ? כתיבת העבודה האקדמית נועדה להקנות לכם מיומנויות אקדמיות שיידרשו לכם במהלך העבודה. ואם אינכם מבצעים את העבודה האקדמית בעצמכם, סופו של דבר העניין עלול לחזור אליכם כבומרנג ולפגוע ביכולות הביצוע שלכם.
  • מבחינה חוקית – אין שום היתר למעשה. מדובר בהונאה של ממש, אשר עלולה להוביל להליכים פליליים שאף אחד מאתנו לא מעוניין להיגרר אליהם…
  • ומה המוסדות האקדמיים אומרים על רעיון מתוחכם זה? מממ… האמת שהם לא אומרים, אלא פשוט פוסלים. עבודה שנתפסה כמועתקת או ככזאת שלא נכתבה על ידי הסטודנט – אחת דינה להיפסל.

אז מה, האם יש דרך קיצור שהיא גם בטוחה?

כולנו יודעים שבטיולים – בוחרים רק את השביל המסומן. וכן כן! גם בעזרה בעבודות אקדמיות! הרי גם המוסדות האקדמיות וגם היושבים על המדוכה החוקית, הבינו מה שכל ילד יודע: קשה עד בלתי אפשרי לכתוב את העבודה האקדמית באופן עצמאי, לבד לחלוטין. ובדיוק לשם כך, קמה לה שיטה חדשנית וייחודית מבית Right4U, אשר זכתה להסכמה נלהבת ואפילו לתמיכה רבתי מאת המוסדות האקדמיים השונים. מסוקרנים לשמוע על השיטה? לא נמתח אתכם הרבה מידי, ונפרט עליה כבר בפסקה הבאה.

מאחורי הקלעים של השיטה שהכתה גלים

ב-Right4U, הצליחו לפתח את השיטה – שמצד אחד חוסכת ממכם עבודה, עמל, יזע, עול וכאב ראש. מצד שני – הופכת את כל התקופה של הסיוע בכתיבת עבודות אקדמיות מסיוט לחוויה. ומצד שלישי, לא רק מאושרת על ידי המוסדות האקדמיים, אלא ממש מומלצת על ידם. נשמע טוב מידי? יש גם כמה דברים טובים נדירים בעולם.. והשירות החדשני של Right4U הוא אחד מהם.

עכשיו הסקרנות שלכם בשיא? מתחשק לכם לשמוע איך השיטה עובדת? קבלו:

כל סטודנט נדרש לעזרה בשלב אחר של העבודה האקדמית. יש סטודנטים שנדרשים לעזרה עם כתיבת עבודה בשלב של סקירת ספרות לדוגמא,  לעומתם יש כאלה שהסיוע נדרש עבורם דווקא בשלב של ניסוח שאלת המחקר או בכתיבת העבודה כולה.

אנשי הצוות מבית Right4U, נמצאים בשביל כל אחד מהסטודנטים באופן אישי. מיהם אנשי הצוות? אנשי אקדמיה מובילים שהוציאו תחת ידם מחקרים אקדמיים מובילים, אך לא מדובר בפרופסורים בוהקי קרחת, אלא באנשים נחמדים ומסורים שיגייסו את כל הידע המקצועי שלהם כדי לעזור לכם.

עוד מבחזית החדשות

תהליך הסיוע בעבודה אקדמית

כשחשבתם על סיוע, בוודאי חשבתם על דרך ארוכה שיהיה עליכם לעבור כדי לקבל אותו. ו-טעיתם! המפגשים עם המלווים האקדמיים, יכולים כולם להתבצע לנוחיותכם בזום ובעבודה על קובץ משותף. ומה קורה בשעת הליווי עצמה? המלווה האקדמי מתקדם אתכם יד ביד, בצורה תועלתית, מהירה, עם השיגים משמעותיים מידי פגישה, והכי חשוב – עם המון מצב רוח חיובי, כיף, הנאה וכלים אקדמיים שילוו אתכם גם לעתיד.

נשמע לכם חלום מתוק? גם אתם יכולים להגשים אותו!

איך? פשוט מאד. עליכם לרכוש בנק שעות אותו תוכלו לממש לאורך כל כתיבת העבודה האקדמית. ואם אתם מעוניינים להתנסות (ולהתמכר, באחריות!) תוכלו לרכוש שעת ניסיון חד פעמית, שתראה לכם כמה זה כיף ושווה.

לסיכום: גם אתם אומרים שלום לעול, לסיוט וללחץ, ומתחילים להנות מכתיבת העבודה האקדמית, על ידי צוות הליווי המקצועי-אקדמי מבית Right4U.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים