שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שוקלים לטוס? תשקלו שוב, אייר ניוזילנד שוקלת את הנוסעים לפני הטיסה
כחלק מסקר שמבצעת רשות התעופה בניו זילנד נדרשת חברת התעופה הלאומית לשקול את כל מה שעולה למטוס, כולל המזוודות, הארוחות וגם הנוסעים והצוות
משקל | צילום: Alhovik, שאטרסטוק

ב- CNN דיווחו כי רשות התעופה בניו זילנד במדינה מחייבת את חברת התעופה הלאומית אייר ניו זילנד לשקול את הנוסעים העולים על הטיסות בשדה התעופה הבינלאומי של אוקלנד. על פי הודעת חברת התעופה, הדרישה תהיה בתוקף עד ה-2 ביולי והיא חלק מסקר משקל שמטרתו לאסוף מידע על עומס המשקל וחלוקתו במטוסים.

אלסטיר ג'יימס, המומחה בחברה לשיפור ניהול הכובד מסר: "אנחנו שוקלים כל מה שעולה על המטוס, מהמטען ועד לארוחות המוצעות והמזוודות" עוד מסר ג'יימס כי "עבור הלקוחות, הצוות והתיקים שעולים איתם על המטוס, אנחנו משתמשים במשקל ממוצע אותם אנחנו מחשבים באמצעות הסקר הזה".

עוד מבחזית החדשות

מכיוון שמדובר בנושא רגיש לאנשים רבים, מתכוונים בחברה לשמור על הפרטיות בכך שידאגו שהמידע יועבר באנונימיות. במסגרת הסקר יתבקשו הנוסעים לעמוד על משקל דיגיטלי, והשקילה תתבצע בזמן הפקדת המזוודות. המשקל שלהם יועבר ישירות לסקר ולא יוצג על מסך. הנוסעים יתבקשו גם להניח את המזוודה על משקל זהה לשקילה נפרדת. "אנחנו יודעים שעמידה על המשקל היא מחשבה מפחידה עבור רבים, ואנחנו רוצים להרגיע את הלקוחות שלנו שאין שום תצוגה של המספרים בשום מקום. אף אחד לא יוכל לראות את המשקל, אפילו לא אנחנו", הדגיש ג'יימס.

באייר ניו זילנד ביצעו כבר סקר דומה בקרב נוסעים בטיסות הפנימיות ב-2021, אך הרחבתו גם לטיסות הבינלאומיות נדחתה בשל המגפה. כך שכעת הנוסעים שישתתפו בסקר כוללים גם את הנוסעים בטיסה הישירה מאוקלנד לניו יורק. הטיסה האורכת 17 שעות הושקה בסתיו האחרון ונחשבת לאחת הארוכות בעולם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים