שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שומרת שבת: יו"ר מפלגת העבודה בהצעת חוק האוסרת נסיעה ברכב ממשלתי בשבת וחג
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, מקדמת הצעת חוק ועל פיה יהיה אסור לחברי כנסת ושרים להשתמש ברכב הממשלתי שברשותם בימי שבת וחג
נרות שבת | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

יו"ר מפלגת העבודה, חה"כ מרב מיכאלי הגישה היום (חמישי) הצעת חוק שעל פיה אסור לשרים וחברי כנסת לנסוע ברכב הממשלתי שברשותם בימי שבת וחג. על פי ההצעה, ייאסר על חברי כנסת, שרים וסגני שרים לעשות שימוש ברכבם הממשלתי או ברכב שהועמד לשימושם על ידי הכנסת בימי שבת וחג כל עוד אין בישראל תחבורה ציבורית נגישה למועדים אלה.

לדברי חה"כ מיכאלי": "יום השבת היה ויישאר יום המנוחה, זהו ערך יהודי וסוציאלי חשוב, אבל השאלה היא אם השבת תסמל את אי השוויון בין אזרחי ישראל ותהיה חסומה וכפויה או שבת מנוחה ומאפשרת לכולם. כל עוד נתניהו והשותפים העסקנים שלו ימשיכו להחיל דין אחד על עצמם ודין אחד על הציבור, אנחנו נמשיך להיאבק בהם בכל זירה כדי לחשוף את הצביעות שלהם וכדי לתת חופש תנועה ל80% מהציבור שתומך ותומכת בתחבורה ציבורית בשבת".

עוד מבחזית החדשות

ההצעה מצטרפת להצעת אי האמון שהגישה סיעת העבודה מוקדם יותר השבוע, ובמסגרתה ציינה את העבודות שהתקיימו בבית משפחת נתניהו בעיצומו של יום השבת, על חשבון כספי ציבור, כעילה מרכזית להפלת הממשלה, הפועלת בצביעות מול הציבור.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים