שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שוטרים וירטואליים: משטרת ניו יורק תחליף את השוטרים בכלבים רובוטיים
משטרת ניו יורק הודיעה כי היא תכניס לשורותיה כלבים רובוטיים שיסייעו לעבודת המשטרה במבצעים מסוכנים. הרובוטים שימשו בעבר את המשטרה אך עקב ביקורות הוצאו מפעילות
רובוט משטרתי

משטרת ניו יורק הודיעה השבוע כי היא תכניס לפעילות מבצעית כלבים רובוטיים שיסייעו לפעילות המשטרה במקומות מסוכנים. הכלבים, שמכונים "דיגידוג", יסייעו במשימות ומבצעים מסוכנים, כגון בני ערובה.

עוד מבחזית החדשות

כלבי הדיגידוג מיוצרים על ידי חברת בוסטון דיינמיקס ולפי ההערכות עלות כל כלב רובוטי הינה כ-74,000 דולר. הרובוטים מצוידים במצלמות המאפשרות העברת מידע לשוטרים, על המתרחש במקרי סכנה ומסוגלים להתנייד בכוחות עצמם או בעזרת שלט רחוק.

הכלבים הוכנסו לשימוש משטרתי כבר לפני כשנתיים, אך נגנזו על ידי ראש העיר הקודם בעקבות תלונות תושבים כי הכלבים מפחידים ואין בהם צורך אמיתי. השבוע, הכריז ראש העיר הנוכחי, אריק אדמס, כי הוא יחזיר את כלבי הדיגידוג למערך המשטרתי. לדבריו, השימוש בכלבים יהיה רק למשימות מסכנות חיי אדם והכלבים לא יצוידו עם מערכות לזיהוי פנים על מנת לשמור על פרטיות התושבים.

מלבד השימוש המשטרתי, הכלבים הרובוטיים נמצאים כבר זמן רב בשימוש צבא ארה"ב וצבאות נוספים. הכלבים, שבשנים האחרונות כיכבו גם בכמה סרטוני רשת ויראליים עשויים להיכנס לתחומים נוספים וייתכן שנראה אותם בשנים הקרובות גם בישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים