שיתוף
תגובות
חדשות » שווארמה במרכז תל אביב תועדה פתוחה בזמן הצפירה
ברשתות החברתיות הופצה תמונה של העסק מלא עד אפס מקום בזמן צפירת יום הזיכרון, בניגוד לחוק | בשווארמה טענו "היינו סגורים מ-19:00", | למרות שקיבלו דו"ח ב-20:26
| צילום: בית הלוחם

שווארמה במרכז תל אביב המשיכה לעבוד כרגיל אמש (שני), ערב יום הזיכרון, גם בזמן הצפירה. תמונה של העסק ASK Doner מלא עד אפס מקום הופצה בפייסבוק בסביבות השעה 20:15 – וגרמה לסערה ברשתות החברתיות.

לאחר פרסום הפוסט טענו חלק מהגולשים בפייסבוק ובטוויטר כי מדובר בתמונת ארכיון שנועדה לעשות שיימינג לבעלי המקום, ואולם לאחר מכן צופה לפוסט תמונה נוספת בה ניתן לראות כי התמונה צולמה ב-20:01 מיד לאחר הצפירה.

עוד מבחזית החדשות

בחשבון הפייסבוק של העסק טענו כי המקום היה סגור מ-19:00 ובאחת מהתגובות ציינו כי "סתם אנשים רעים מחפשים לעשות נזק", אלא שאז התברר כי בעל העסק קיבל דוח ב-20:26 בסכום של 730 שקל, ובו נכתב בין היתר כי הפעיל את העסק בניגוד לחוק בערב יום הזיכרון. "מועד העבירה: 20:21. תיאור העבירה: העסק פעיל בערב יום הזיכרון", נכתב בדו"ח.

יש לציין כי מדובר באירוע שחוזר על עצמו מדי שנה. בעלי עסקים מנסים לפתוח את העסק בניגוד לחוק, דווקא בערב יום הזיכרון, וחלקם אף פועלים במחתרת. מדי שנה העירייה פועלת לאכוף את חוק העזר לתל אביב-יפו (פתיחתן וסגירתן של חנויות), התש"מ-1980, ולפיו "אסורה פתיחתם של בתי אוכל ועינוג ציבורי ביום הזיכרון לשואה ולגבורה וביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים