שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שוד מהסרטים: סוכל שוד בנמל התעופה סנטיאגו בירת צ'ילה
10 חמושים הסתערו על נמל התעופה הבינלאומי בבירת צ'ילה, ותכננו לשדוד סכום של 32 מיליון דולר לפני שיועבר לרכב המשוריין של ה"ברינקס" | מאבטח ושודד נהרגו
ברינקס | צילום: ויקיפדיה

היום (רביעי) לפנות בוקר הגיעו עשרה שודדים חמושים בתוך שלושה רכבים, לשערי לנמל התעופה בסנטיאגו, בירת צ'ילה, סגן שר הפנים, מנואל מוסלאבה, סיפר שהם קשרו את אחד המאבטחים בכניסה לשדה התעופה ודהרו לתוך הנמל.

השודדים רצו להגיע למסלול שבו שהה באותה עת מטוס של חברת התעופה "לאטאם איירליינס", שנחת ממיאמי, ועליו 32.5 מיליון דולר במזומן. עובדי "ברינקס" כבר שהו בנמל התעופה כדי להעביר את מיליוני הדולרים לרכב המשוריין של החברה. השודדים תכננו לתקוף את עובדי חברת ברינקס ולקחת את הכסף. המאבטחים בנמל התעופה הוזעקו וניהלו חילופי אש עם השודדים.

עוד מבחזית החדשות

ראש סוכנות התעופה הצ'יליאנית אמר כי לא נשקפה סכנה לאף אחד מהנוסעים שהיו על סיפון המטוס, בזמן קרב היריות עם השודדים. הרשויות הודיעו כי אחד המאבטחים ואחד השודדים החמושים נהרגו ב"חילופי האש הכבדים". שאר השודדים הצליחו להימלט ונפתח מצוד ללכידתם. על פי פרסומים השודדים הציתו שניים מהרכבים איתם הגיעו, כאש הגיעו לכביש המהיר ביציאה מנמל התעופה ונמלטו ברכב השלישי.

גם בשנת 2017 אירע שוד מזויין בנמל התעופה הבינלאומי של סנטיאגו. גם אז תקפו חמושים את עובדי ה"ברינקס" שעמדו להעביר כסף מזומן לרכב המשוריין, ונמלטו עם יותר מ-18 מיליון דולר. שלוש שנים לאחר מכן נגנבו 15 מיליון דולר מרכב משוריין שהיה בנמל התעופה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים