שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שואו ביזנס: דה סנטיס יכריז על המרוץ לנשיאות עם אילון מאסק
מושל פלורידה רון דה סנטיס יכריז על כניסתו למרוץ, בתוכנית אותה יארח עם אילון מאסק בטוויטר שנלחם נגד השמאל הפרוגרסיבי ונחשב לתומכו הגדול
רון דה סנטיס, מושל פלורידה

מושל פלורידה, רון דה סנטיס, ייכנס למרוץ לנשיאות כאשר יכריז היום (רביעי) על ריצה בפריימריז של הרפובליקנים נגד הנשיא לשעבר דונלד טרמאפ.

דה סנטיס בן ה-44, שהפך להיות דמות נערצת בימין בארה"ב בשל מלחמת החורמה שהוא מנהל נגד השמאל הפרוגרסיבי, נמצא כרגע בפיגור של עשרות אחוזים בסקרים מול טראמפ, אך הוא גם בעל סיכויים גבוהים יותר לנצח את ג'ו ביידן וגם היחיד שהצליח להתחרות באופן משמעותי בטראמפ . על פי סקרים בקרב הרפובליקנים, מצבו הרבה יותר טוב בפריימריז מאשר היריבים של טראמפ, כמו המושלת לשעבר ניקי היילי ואחרים.

עוד מבחזית החדשות

דה סנטיס מתכוון לשווק את עצמו כדמות ססגונית בדומה לטראמפ, ומתכוון להכריז את ההכרזה בשעה שש בערב (שעון ארה"ב) באמצעות שיחה עם דמות לא פחות צבעונית, אילון מאסק, שמנהל בעצמו מלחמת חורמה נגד הפרוגרסיבים ואף קנה את טוויטר כדי למנוע מהם, לשיטתו, יכולת להשליט אג'נדה פרוגרסיבית על חופש הדיבור.

לפי רשת NBC, השניים ינהלו שיחת אודיו שתשודר לכל העולם תוך אפשרות לקבלת שאלות מהקהל. בשלב מסוים כאמור דה סנטיס יודיע רשמית על כניסתו למרוץ וגם יפרסם סרטון רשמי שבו יציג את המצע שלו לאמריקאים. זו תהיה ככל הנראה החשיפה הגדולה ביותר של המושל הצעיר לבוחרים האמריקאים, שעבור רבים מהם הוא עדיין בגדר דמות בלתי מוכרת.

מאסק נחשב לתומך נלהב בדה סנטיס משום שהוא סבור שטראמפ אינו יכול לנצח שוב בבחירות הכלליות. מיד לאחר שנחשפו הפרטים, אישר אותם מאסק בציוץ שפרסם בטוויטר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים