שיתוף
תגובות
חדשות » שדה התעופה הית'רו בלונדון: עובדי נמל התעופה מתכננים שביתה כללית
לידיעת הטסים
עובדי שדה התעופה החשוב בבריטניה מתכוונים לשבות במשך שלושה ימים החל מה-18 בנובמבר | הדרישה: העלאה בשכר. הדבר עשוי לגרור שיבושים קשים
שדה התעופה הית'רו בלונדון

ה-BBC דיווח היום (מוצ״ש) כי איגוד יונייט מזהיר ש-700 עובדי שדה התעופה בהית'רו, לרבות עובדי המטען והתחבורה, צפויים לשבות במשך שלושה ימים בשבוע הבא החל מה-18 בנובמבר. לדברי האיגוד, השביתה תגרום לשיבושים, עיכובים וביטולי טיסות בטרמינלים 2, 3 ו-4 בשדה התעופה הנחשב לבין העמוסים בעולם. העובדים דורשים העלאה בשכרם. לדברי מנהל אזורי ביונייט "שביתה תגרום לשיבושים, עיכובים וביטולים של טיסות בהית'רו". 

עיתוי השביתה הוא המונדיאל בקטאר המתוכנן להיפתח ב-20 בנובמבר, וחג ההודיה בארצות הברית שבהם קיימת תנועה רבה של נוסעים ותוספת של טיסות רבות כדי לענות על הצרכים. 

מזכ"לית איגוד יונייט, שרון גרהאם, אמרה כי "החברות המעסיקות הן רווחיות ביותר ויכולות להרשות לעצמן לבצע העלאות שכר הוגנות". לעומת זאת, אלכס דוואזנו, המנהלת של דנאטה (Dnata UK), אחת משתי המעסיקות של העובדים, טענה שאיום השביתה אינו הוגן מכיוון שלעובדים הובטחה העלאת שכר "שתואמת לאינפלציה ובין הטובות בתעשייה". 

האיום בשביתה מגיע לאחר  קיץ מאתגר, שבו התמודדו בהית'רו עם עיכובים וביטולים רבים של טיסות שתסכלו את הנוסעים. הסיבה העיקרית למצב היא מחסור חמור בעובדים בענף התעופה בבריטניה ובעולם כולו, לאחר שבמהלך הקורונה פוטרו מרבית העובדים וכעת מתקשים המעסיקים לגייס כוח אדם חדש. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים