שיתוף
תגובות
חדשות » שגריר ישראל באו"ם תקף בחריפות: "הגינויים שלכם שמורים רק לשרים ישראלים?
גלעד ארדן שגריר ישראל באו"ם תקף בחריפות את הפלשתינים על מדיניות התשלום למחבלים של הרשות | "בזמן שישראל אבלה על קורבנות הטרור, הם חוגגים"
גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם | צילום: חן גלילי, המכון למחקרי ביטחון לאומי

מועצת הביטחון של האו״ם קיימה אתמול (רביעי) דיון מיוחד בנושא הסכסוך הישראלי פלשתיני, שבו נאם שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן. השגריר תקף בחריפות את הפלשתינים ואת חברות המועצה: "בשנת 2021 שילמה הרשות הפלסטינית למעלה 175 מיליון דולר, כסף שמדינותיכם תרמו, למחבלים ולמשפחותיהם. מדיניות התשלום למחבלים של הרשות הפלשתינית נמשכת. אבו מאזן אמר פעמים רבות, שגם אם יישאר לו רק דולר אחד, הוא ישלם אותו למחבלים הרוצחים ישראלים, אבל אתם ממשיכים לשתוק, שתיקה מחרישת אוזניים".

השגריר הזכיר את הפיגוע שהתרחש לאחרונה בתל אביב ובו נרצח אור אשכר ז״ל: ״בזמן שישראל אבלה על קורבנות הטרור, הפלשתיניים חוגגים ברחובות את רציחתם של ישראלים חפים מפשע. לאחר הפיגוע בתל אביב, חולקו ממתקים בערים פלשתיניות. אתמול, אור אשכר ז״ל, שנפצע בפיגוע אותו חגגו הפלשתינים, נפטר מפצעיו. אבו מאזן, מכחיש השואה ושאר ההנהגה הפלשתינית לא רק מסרבים לגנות את פיגועי הטרור הם משבחים אותם״

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר ארדן: "לפני חודש החליט אבו מאזן, שוב לנסות ולמחוק את ההיסטוריה של העם היהודי, כשהוא טען שהיחידים בעלי זכות היסטורית בהר הבית ובכותל המערבי הם הפלשתינים. זה שקר מתועב, הר הבית היה מקום קדוש ליהודים הרבה לפני אל-אקצא. אלה העובדות, אבל לא שמעתי אף אחד מכם מגנה אותו על השקרים שלו. האם הגינויים שלכם שמורים רק לשרים ישראלים? תקף ארדן.

השגריר התייחס בנאומו לביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון ואמר: ״זה לא מעשה של פרובוקציה, אלא בסך הכול תיקון של עוול היסטורי. החוק מתיר לישראלים להיכנס לאזורי צפון השומרון ולבקר מקום שהוא חלק ממורשת העם היהודי".

השגריר פנה לנציג הפלשתיני שהתייחס בנאומו לדברים שאמר שר האוצר סמוטריץ׳ ואמר לו: תתבייש! איך אתה מעז לגנות דבריו של שר שהתנצל והבהיר למה הוא התכוון, בעוד הנשיא שלך ושאר ההנהגה הפלשתינית מסיתים לטרור באופן קבוע, משבחים מחבלים פלשתינים ומנסים לשכתב את העובדות ולמחוק את ההיסטוריה היהודית. תתביישו!״

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ח ז ק ו ב ר ו ך !!!!!!!!!!!!!!!
    גלעד ארדן המשך כך ! ! !
    וילמדו ממך שאר חברי הקואליציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים