שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שגריר אוקראינה בישראל: שוקלים להגביל את מספר המתפללים באומן
אומן ראש השנה
יבגן קורניצ'וק אמר כי השלטונות האוקראיניים שוקלים להגביל את כניסת המתפללים לאומן בראש השנה, כדי לשמור על חייהם של המבקרים
ציון רבי נחמן מברסלב באומן | צילום: ברסלב

שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, פנה היום (חמישי) לתקשורת החרדית והדתית בישראל לגבי ההגעה לציון רבי נחמן מברסלב באומן לקראת ראש השנה הקרב ובא.

השגריר הודיע כי השלטונות האוקראיניים שוקלים להגביל משמעותית את מכסת הישראלים שיוכלו לשהות באומן בראש השנה, מתוך דאגה לחייהם של המבקרים לאור המצב הביטחוני.

עוד מבחזית החדשות

השגריר הדגיש כי: "למרבה הצער, הרוסים לא חוסכים באמצעים כחלק ממלחמתם נגדנו. הם הורגים אזרחים ומפציצים אזורים שאינם קשורים כלל לאזורי הלחימה. ואכן, עד כה, יותר מ-21,000 אזרחים נהרגו באוקראינה. אזור אומן אינו שונה וקיים חשש שדווקא בגלל ריכוז גדול של אזרחים, הדבר יביא את הרוסים לנסות ולפגוע בכמה שיותר אנשים, כולל מנהיגים דתיים ומאמינים יהודים, כדי ליצור כמה שיותר כאוס".

עוד אמר השגריר כי: "אומן עצמה והפרברים הופגזו כמה פעמים, וכתוצאה מכך עשרות אזרחים נפצעו ולכן יש לנו חובה לצמצם את הסכנה ומכאן ההגבלה הצפויה של מספר המבקרים, אנו מקווים שהתפילות יתגשמו ושאוקראינה תחזור להיות מדינה המארחת מבקרים מישראל, כולל יהודים מאמינים המגיעים לאוקראינה לבקר בקברי צדיקים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים