מאות אברכי רשת הכוללים "מגדל עוז" בארה"ק יצאו במהלך השבוע האחרון למבצע גיוס המונים למען רשת הכוללים אשר מתמודדת עם הוצאות גבוהות מאוד מידי חודש בחודשו אך מנגד כמעט ואינה מחזיקה ברשותה הוראות קבע קבועות ותרומות שוטפות מסביבת האברכים ובני משפחותיהם.
בהנהלת המוסדות החליטו לצאת בקמפיין חסר תקדים כאשר לצורך כך הם גייסו את מיטב אנשי המקצוע של "צ'ריטי אקסטרה" אשר בקמפיין מבריק במיוחד הצליחו לגייס עבורם כמעט 3 מיליון שקלים באמצעות הפלטפורמה הטובה בעולם.
עוד מבחזית החדשות
- הסלמה בצפון וירי מאסיבי לעבר ישובים | צה"ל חיסל עשרות פעילי חיזבאללה
- חיסולו של מרוואן עיסא – מספר 3 בחמאס | גם בכיר חמאס ר'זי אבו טמע, חוסל באותה התקיפה
- היועמ"שית מיארה: "יש להיערך לגיוס חרדים כבר באפריל" | נתניהו ביקש ארכה לקראת הדיון בבג"ץ
- נתניהו: מספר האזרחים שנהרגו בעזה נמוך בהרבה מהדיווחים | "בדרך לפעולה ברפיח"
- מפגין שמאל נשך שוטרת כשעמד מול הכנסת בירושלים
חברת גיוס ההמונים "צ'ריטי אקסטרה" נחשבת לחברה הטובה ביותר בעולם ההתרמות וזאת בזכות הוותק הרב שצברה באירופה ובארצות הברית ובזכות סכומי עתק שהיא גייסה למוסדות תורה וחסד.
זו הסיבה שברשת הכוללים בחרו דווקא ב"צ'ריטי אקסטרה" להוביל את קמפיין ההתרמה שבחסדי שמים צלח עם סכום תקדימי של 2,800,000 ש"ח שגוייסו בתוך שעות לא רבות.
גולת הכותרת של מבצע ההתרמה היה: מינימום הוצאות. בהנהלת הכוללים החליטו כי ברצונם שכספי התרומות יגיעו במלואן לאברכים ובדיוק מהסיבה הזו הם נמנעו מלערוך דינרים, ערבי יוקרה, מודעות רחוב ופרסום נרחב בעיתונים שהעלות יכולה להסתכם במאות אלפי שקלים ואף מעבר לכך. בהנהלת הכוללים מציינים את ההצלחה הכבירה כאשר באמצעות חברת "צ'ריטי אקסטרה" הם הצליחו לגייס את הסכום התקדימי ללא הוצאות משמעותיות של פרסום והוצאות נלוות.
רשת הכוללים "מגדל עוז" עומדת בראשות הגאון רבי יחזקאל אתרוג שליט"א והיא מונה כיום מאות אברכים הפזורים באחד עשר סניפי רשת הכוללים שנחשבים לשם דבר בעולם התורה.
יצוין כי חברת "צ'ריטי אקסטרה" הפועלת בעולם היהודי ונכנסה בחודש האחרון לישראל, הוכיחה את עצמה כבעלת הפלטפורמה המוצלחת ביותר בשוק גיוס ההמונים. החברה מתהדרת באנשי מקצוע המומחים בגיוס המונים לצד טכנולוגיות שונות ומתקדמות שניתן למצוא רק בפלטפורמה המוצלחת של החברה.
אם לא די בכך, בחברת "צ'ריטי אקסטרה" מציגים גם אנשי שם אשר מלווים לאורך הדרך את הקמפיין באסטרטגיה ובפרסום במידת הצורך. מנהלי מוסדות תורה וחסד שערכו קמפיינים באמצעות צ'ריטי אקסטרה מספרים על הצלחה מיוחדת בזכות השאיפה למושלמות של החברה לצד פלטפורמה נוחה ומהנה לשימוש.