שיתוף
תגובות
חדשות » רשתות השיווק לא אישרו את התייקרות: יוניליוור לא סיפקה קרמבו
קרב בלימה
יוניליוור לא סיפקה קרמבו לרשתות השיווק הגדולות, הסיבה, קרב בין יוניליוור לרשתות השיווק, על דרישת היצרנית לייקר את הקרמבו
סניף שופרסל בחולון | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

אם גם אתם חיפשתם את הקרמבו שלכם ברשתות השיווק ולא מצאתם, זו הסיבה. בחודש ספטמבר הודיעה חברת יוניליוור כי היא מייקרת שורת מוצרים, ובהם גם הקרמבו של שטראוס, שהיה אמור להתייקר אתמול (יום ראשון). 

לאור עליית המחירים, הודיעו מספר רשתות שיווק, כי הן לא תשתפנה פעולה והמחירים יישארו כפי שהם היום. בתגובה איימה יוניליוור כי היא לא תספק את מוצריה לרשתות אלו.

למרבה הצער, יוניליוור מימשה את איומיה, ורשתות השיווק הגדולות שלא יישרו קו עם עליית המחירים לא קיבלו סחורה. כך אם תחפשו את הקרמבו בסניפי שופרסל, רמי לוי, יינות ביתן וחצי חינם, לא תמצאו את הקרמבו על המדפים. ברשתות האחרות כמו יוחננוף וויקטורי עדכנו את המחירים, ובהם תוכלו למצוא את הקרמבו אך במחיר יקר יותר. ביוחננוף מחיר הקרמבו הוא 14.90 שקלים ובויקטורי 15.40 שקלים. 

ההבדל במחיר הוא בגובה 15%!!! לפי דרישת יוניליוור. הבעיה היא שהקרמבו הוא לא המוצר היחיד אותו מבקשת יוניליוור לייקר, אלא שלגבי שאר מוצריה היא דחתה את העלאת המחירים לאחר החגים. 

באם הצרכנים ישתפו פעולה עם רשתות השיווק שעומדות בפרץ, יתכן ויוניליוור תיאלץ לשנות את דרישותיה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים