שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » רקטה שוגרה מרצועת עזה לישראל ויורטה על ידי צה"ל
רקטה אחת שוגרה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל בפעם השנייה בתוך שבוע | אישה כבת 50 נפצעה באורח קל לאחר שמעדה בדרכה למרחב המוגן
רקטה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (רביעי) בעיר שדרות ובקיבוץ איבים וניר עם שבעוטף עזה. צה"ל אישר כי שוגרה רקטה אחת שיורטה על ידי ההגנה האווירית. מעיריית שדרות והמועצה אזורית שער הנגב נמסר כי לא אותרו נפילות בשטחם. האזעקה נשמעה בזמן האזכרה לאלה אבוקסיס ז"ל שנהרגה לפני 18 שנה מרקטת קסאם.

אישה כבת 50 נפצעה באורח קל לאחר שמעדה בדרכה למרחב המוגן. חובשים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים.

עוד מבחזית החדשות

מלשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמסר כי: "הירי מעזה לא ירפה את ידי מלהמשיך לפעול לביטול תנאי הקייטנה של מחבלים רוצחים. נותן גיבוי לשב"ס להיכנס לתוך האגפים ולהשליט סדר. ביקשתי לכנס ישיבת קבינט דחופה עוד הערב, לבחון את דרכי התגובה על שיגור הטילים מעזה".

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית אמר בתגובה: "האויב מריח חולשה בחאן אל אחמר ובתגובה תוקף מעזה. במידה שלא תהיה תגובה מוחצת ועוצמתית, אנקוט בצעדים חריפים. נאמנותי היא בראש ובראשונה לתושבי הנגב והדרום".

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, אמר כי "אסור להבליג. אני מצפה מהממשלה לעמוד בהבטחותיה ולהורות על תגובה עוצמתית באופן מידי ולא לחכות. שקט יענה בשקט, והשקט הופר כעת. זה הזמן לומר לאויבינו: לא נסבול טפטופים".

כזכור, לפני כשבוע נורו מספר רקטות מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף ואשקלון. על פי הודעת דובר צה"ל זוהו שלושה שיגורים לעבר ישראל אחד יורט על ידי לוחמי כיפת ברזל, שיגור נוסף נפל בשטח פתוח ושיגור שלישי נפל בשטח הרצועה. בעקבות כך, תקף צה"ל מטרות חמאס ברצועת עזה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים