שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רם בן ברק בהצהרה: "הגיע הזמן למשהו חדש"
ח"כ רם בן ברק הצהיר הבוקר פעם נוספת על כוונתו להתמודד על ראשות המפלגה מול יאיר לפיד. "לפיד מכהן זמן רב, אולי הגיע הזמן למשהו חדש"
ח"כ רם בן ברק | צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) הצהיר הבוקר (ראשון) פעם נוספת על כוונתו להתמודד על ראשות המפלגה מול היו"ר יאיר לפיד שמכהן מזה כעשור מתוקף תקנון המפלגה. בראיון לגל"צ אמר בן ברק "לפיד מכהן זמן רב, אולי הגיע הזמן למשהו חדש".

כזכור, בנובמבר האחרון, לאחר ההפסד בבחירות, הודיע בן ברק לראשונה על כוונתו להתמודד מול לפיד. בראיון לרשת ב' אמר בן ברק "לפיד הוכיח בשנה וחצי האחרונות, גם כשהיה ראש ממשלה, מנהיגות ויכולת לנווט את המדינה במצבים ביטחוניים מאוד רגישים".

עוד מבחזית החדשות

מספר שעות לאחר מכן, פרסם בן ברק הבהרה: "לא הודעתי, נשאלתי, אמרתי שכשיהיו פריימריז אני אתמודד, הפריימריז יהיו בעוד שלוש שנים וקצת. לפיד נבחר בדצמבר לארבע שנים, זאת אומרת שיש לנו למעלה משלוש שנים עד לפריימריז. אמרתי שכשיהיה אני אתמודד כי אני חושב שלא יהיה מועמד אחד ויחיד".

זמן קצר לאחר הריאיון הוא פרסם פוסט ובו "הבהיר את דבריו": "אני מאמין ותמיד האמנתי בראש הממשלה יאיר לפיד. כל רצוני היה שיהיה ראש הממשלה הבא".

כזכור, בפעם האחרונה שאיש מחברי יש עתיד ביקש להתמודד מול יאיר לפיד היה זה עופר שלח שנאלץ לפרוש ממפלגת יש עתיד ונותר מחוץ למערכת הפוליטית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים