שיתוף
תגובות
חדשות » רכז חקירות באגף התנועה הורשע בהעברת תיקי תעבורה לטיפול עו"ד מקורב
בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את רכז החקירות באגף התנועה ואת חברו עורך הדין שהודו כי ניצלו את תפקידם להשגת רווח כספי
ניידת משטרה אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (שלישי) את רכז החקירות באגף התנועה של מרחב לכיש, ז'ק בן זכרי, ועורך הדין ישראל נחמיאס, שהודו במסגרת הסדר טיעון כי ניצלו את תפקידם בכך, שבן זכרי הפנה תיקי תאונות דרכים לטיפולו של עורך הדין, כדי להשיג רווח כספי עבור עורך הדין. בנוסף, שיבש השוטר מהלכי חקירה במספר הזדמנויות.

ביהמ"ש הרשיע את השניים בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה ושיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, במסגרת תפקידו כרכז חקירות תעבורה, פגש השוטר בן זכרי מעורבים בתאונות דרכים, חלק כחשודים וחלק כמתלוננים והמליץ להם לשכור את שירותיו של ידידו, עורך הדין נחמיאס, בטענה כי ישיג עבורם תוצאות טובות, בשל "קשריו הטובים" עם המשטרה.

עוד מבחזית החדשות

במקרים מסוימים, בן זכרי הוא שקבע את שכר הטרחה ששילמו המעורבים בתיקים ואף גבה כספים עבור עורך הדין. בנוסף, בן זכרי עדכן את נחמיאס בפרטים מתוך תיקי החקירה המתנהלים ובאחד המקרים, עורך הדין אף ביקש מהשוטר ש"ילחיץ" את הנחקר כדי שישכור את שירותיו.

בשניים מהמקרים נטל עורך הדין שכר טרחה מלקוחות, בתואנה שהגיע להסדר טיעון עם המשטרה, אף שעורך הדין כלל לא נטל חלק בהסדרי הטיעון. עוד נטען בכתב האישום, כי בן זכרי הדליף פרטים מהחקירות. בעקבות חקירת מח"ש פוטר בן זכרי מהמשטרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים