שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » רכב של מתנחלים האיץ לעבר לוחמים ונמלט
מתנחלים יידו אבנים לעבר כוח צה"ל באזור ההתנחלות שבי שומרון | רכב האיץ לפתע לעבר החיילים שירו לעבר הגלגלים | גלנט: "לא תהיה סובלנות כלפי פורעי חוק"
כוחות צה"ל בחווארה. ארכיון | צילום: דובר צה"ל

מתנחלים התפרעו הערב (שני) באזור שבי שומרון ויידו אבנים לעבר חיילי צה"ל שהגיעו למקום כדי לעצור אותם. בשלב מסוים, ניסה אחד הרכבים להאיץ ולדרוס את אחד הקצינים במקום. החיילים שחשו סכנה לחייהם ירו לעבר גלגלי הרכב, שנמלט מהמקום. צה"ל והמשטרה חוקרים את האירוע.

מדובר צה"ל נמסר כי: "מספר אזרחים ישראלים יידו אבנים מוקדם יותר הערב לעבר כוחות צה"ל במרחב צומת הגז שבחטיבת שומרון. אזרח ישראלי ניסה לדרוס קצין צה"ל ששהה בנקודה, הכוח הגיב בירי לעבר גלגלי הרכב, והרכב נמלט".

עוד מבחזית החדשות

עוד נמסר: "צה"ל מגנה כל גילוי אלימות שהיא, בוודאי כנגד חיילים וכוחות הביטחון. צה"ל מגבה את מפקד החטיבה ולוחמיו אשר עושים לילות כימים לביטחונם של אזרחי ישראל ותושבי איו"ש. צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון, החוק והסדר ביהודה ושומרון ופועל בשיתוף פעולה, יחד עם גורמי האכיפה, על מנת למצות את הדין עם העוברים על החוק".

שר הביטחון יואב גלנט אמר בתגובה: "תקיפה של חיילי צה"ל על ידי מתפרעים יהודים היא מעשה פסול וחמור מאוד. לא תהיה סובלנות כלפי פורעי חוק. צה"ל הוא המקנה חיים למדינת ישראל ולאזרחיה, המפקדים והחיילים פועלים מסביב לשעון להגנת תושבי מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. למה לא ירו בהם כפי שיורים על ערבים? המתנחלים הנבלות הללו לא צריכים לראות אור יום!!!

  2. את התגובות היפות האלו תשמרו מתי שהערבים או השמאל משתולל אל תהיו גיבורים על החלשים כביכול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים