שיתוף
תגובות
כלכלה » רוצים טיסות חופשי חודשי? קבלו
חברת התיירות חוליו מציעה ללקוחות כרטיס חופשי חודשי לטיסות בלי הפסקה במשך 30 ימים לטיסות המופיעות באפליקציה | המחיר: 1,199 דולר לאדם
מגדל אייפל פריז | צילום: FREEPIK

חברת התיירות חוליו, המוכרת בזכות הטיסות הזולות שמופיעות באפליקציה שלה, יוצאת בקמפיין מיוחד ומעניין – חופשי חודשי לטיסות.

התהליך פשוט ביותר, רוכשים כרטיס חופשי חודשי וטסים במשך 30 ימים בלי הפסקה בטיסות שנמצאות באפליקציית חוליו. יש לשים לב לכמה תנאים שהחברה מקפידה עליהם כמו חובת ההגעה לטיסה, חובה להמתין 24 שעות לפחות מרגע הנחיתה בארץ עד לרגע ההמראה הבאה ועוד.

עוד מבחזית החדשות

מחיר הכרטיס נכון להיום עומד על 1,199 דולרים לאדם. בהתחשב בעובדה שיש בחוליו כרטיסים גם לניו יורק, בנגקוק, לונדון ועוד, יש סיכוי גבוה שנוסעים שיתמידו, יקבלו תמורה עבור הסכום ששילמו ואף מעבר לכך.

כדי ליהנות מהכרטיס, יש צורך להחזיק בדרכון בתוקף של חצי שנה ולהיות מעל גיל 18. חשוב לזכור שכמעט כל הטיסות בחוליו הן מישראל לחו״ל ולא בין יעדים שונים בחו״ל, מה שמחייב בכל פעם לחזור לישראל.

גיורא מנדל מייסד ומנכ"ל חוליו אמר "חוליו מבחינתי זו חברה שעושה ניסים, חברה שיכולה למתוח את הריגוש למקסימום, חברה שיכולה להיות חצופה ובועטת, חברות שגרתיות יש בשפע, חוליו יש רק אחת! לאחר כמה שנים בהן כולנו נפשנו פחות בחו"ל עקב מגבלת הקורונה החלטנו להשיק את המוצר החדשני ופורץ הדרך מבית חוליו – SKY PASS. הכרטיס יאפשר ללקוחות שלנו לצאת לחו"ל כמה שהם רק ירצו ולאן שיבוא להם, ללא הגבלה במשך חודש שלם, במחיר שובר שוק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים