שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » רוסיה: מנכ"ל חברה המייצרת צוללות בסנט פטרבורג מת בפתאומיות
מנכ"ל המספנה הגדולה בסנט-פטרסבורג, אלכסנדר בוזאקוב, מת אתמול בנסיבות מסתוריות | מותו מצטרף למקרי מוות מוזרים של מקורבים לקרמלין במהלך השנה האחרונה
צוללות | צילום: noraismail,שאטרסטוק

אמש דיווחו ברוסיה כי עוד בכיר רוסי מת בנסיבות מסתוריות, וללא סיבה רשמית שנמסרה מטעם הרשויות. מדובר באלכסנדר בוזאקוב, מנכ"ל המספנה בסנט פטרסבורג, שמת אתמול בגיל 66. המספנה שבה עבד בוזאקוב הייתה אחראית בין היתר לבניית צוללות הקילו של הצי הרוסי.

על פי ההודעה הרוסית הרשמית, בוזאקוב מת "בפתאומיות ובטרם עת" לאחר 11 שנים בתפקיד. כמו בכל מקרי המוות האחרים בתקופה האחרונה, גם במקרה זה,של בוזאקוב לא נמסרה הסיבה שגרמה למותו, למרות הדיווחים על מוות בטרם עת.

עוד מבחזית החדשות

בוזאקוב עמד בראש Admiralty Shipyards, אחת מחברות הספנות הגדולות והעתיקות ביותר ברוסיה, שהוקמה בתחילת המאה ה-18. בדיווח על מותו נמסר כי ההישג העיקרי שלו היה "שימור וחיזוק היקפי ההזמנות של המספנה לצוללות מודרניות לא גרעיניות, ספינות ורכבי מים עמוקים".

בהודעה מטעם חברת הספנות נמסר כי "תאגיד הספנות Admiralty Shipyards וכל תעשיית הספנות הלאומית ספגו אבדה גדולה, לאחר שאלכסנדר סרגייביץ' בוזאקוב, מנהל המספנה, מת בגיל 66, הוא נשא על כתפיו אחריות להזמנות המורכבות ביותר והתמודד בהצלחה עם כולן בכבוד, מה שיצר מוניטין גדול גם לתעשייה וגם להנהגת המדינה".

עם היוודע דבר מותו, נפוצו ברחבי הרשת שמועות וספקולציות רבות בנוגע לסיבות המוות האפשריות, על רקע העובדה כי לא סבל מבעיות בריאותיות. מאז חודש ינואר מתו באופן מסתורי אנשי עסקים, בכירים וגורמים המקורבים לקרמלין ללא שנמסרה סיבת המוות, מה שעורר שמועות שונות באשר לנסיבות. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים