שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » רונן ברית מציג: 15 טקטיקות קידום אתרים שרבים לא עושים בהן שימוש
קידום אתרים | צילום: FREEPIK

להלן 15 טקטיקות SEO פחות מוכרות שכדאי להתחיל ליישם כבר היום בקידום האתר שלכם.

אופטימיזציה של חיפוש קולי: ככל שיותר אנשים משתמשים במכשירים מופעלים קוליים, האופטימיזציה לחיפוש קולי הופכת חיונית. הקפד להשתמש בשפה בעלת צליל טבעי ושקול ביטויי שאלה.

קידום אתרים בווידאו: YouTube הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. עדיין לא משתמשים בווידאו? כדאי לכם מאד להתחיל! לאחר מכן, בצעו אופטימיזציה של תוכן הווידאו שלך עם כותרות, תיאורים ותגים מתאימים המשתמשים במילות מפתח רלוונטיות. דניאל זריהן למשל, עושה שימוש חזק בווידאו והוא גם מעיד שזה עובד לו טוב מאד.

עוד מבחזית החדשות

אופטימיזציה של קטעים מומלצים: אלו הן תוצאות חיפוש נבחרות שמוצגות על גבי התוצאות האורגניות של גוגל. צור תוכן איכותי וממוקד שעונה ישירות על שאילתות נפוצות בענף שלך כדי להופיע בקטעים אלה.

קידום אתרים בפודקאסטים: פודקאסטים הופכים פופולריים יותר ויותר. בצע אופטימיזציה של כותרות הפודקאסטים, התיאורים והצג הערות עם מילות מפתח רלוונטיות כדי להגביר את הנראות.

אופטימיזציה של Google לעסק שלי: ודא שפרופיל העסק שלך ב-Google לעסק שלי מדויק ומלא. עדכן את הפרופיל שלך באופן קבוע בתמונות, פוסטים חדשים והשב לביקורות.

קידום אתרים של תמונה: ודא שכל התמונות שלך דחוסות למהירות, והשתמש בשמות קבצים רלוונטיים ובטקסט חלופי עבור כל תמונה.

סימון סכימה: שימוש בסימון סכימה יכול לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר את התוכן שלך ולשפר את הנראות שלך ב-SERPs.

קידום אתרים מקומי: בצע אופטימיזציה של האתר שלך למונחי חיפוש מקומיים וודא שאתה נוכח בספריות המקומיות.

שיפור E-A-Tגוגל מדרג דפים על סמך מומחיות, סמכותיות ואמינות (E-A-T). שפר את ציון ה-E-A-T שלך על ידי הכללת ביוגרפיה של מחבר, ציטוט מקורות וקבלת קישורים נכנסים איכותיים.

מילות מפתח ארוכות זנב: אמנם יש להן נפחי חיפוש נמוכים יותר, אך לרוב יש להן כוונה גבוהה יותר ותחרות פחותה. הם מושלמים עבור בלוגים או דפי שאלות נפוצות.

קידום אתרים סמנטי: הבן את הקשר והמשמעות של מילים. גוגל משתמשת באינדקס סמנטי סמוי (LSI) כדי לנתח את תוכן דף האינטרנט וכיצד המונחים קשורים זה לזה.

Mobile-First Indexing: גוגל משתמשת כעת בעיקר בגרסה הניידת של התוכן לצורך הוספה לאינדקס ודירוג. ודא שהאתר שלך מותאם באופן מלא לנייד.

עוד מבחזית החדשות

בצע אופטימיזציה לתמונות מוצגות: Google מציגה מדי פעם תמונות לצד קטעי קוד מוצגים. אופטימיזציה של התמונות שלך יכולה להכניס אותך לבחירה הזו.

SEO מרובה שפות: אם הקהל שלך הוא גלובלי, שקול להוסיף אפשרויות שפה שונות לאתר שלך ולבצע אופטימיזציה עבור מילות מפתח בשפות אלו.

פירורי לחם: פירורי לחם משפרים את חוויית המשתמש על ידי מתן נתיב ברור לניווט והם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש, ולספק יותר קישורי אתרים ללחוץ עליהם.

זכור, קידום אתרים הוא תהליך ארוך טווח ותוצאות לא יראו בן לילה. עקביות, סבלנות ותוכן איכותי המספק ערך למבקרים שלך הם המפתח לקידום אתרים מוצלח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים