שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רוטמן על תקרית המגפון: "הצמידו לי את המגפון לאוזן, לקחתי אותו בלי לגעת במפגינה"
רוטמן טען כי המפגינים בניו יורק תקפו אותו ואת אשתו בשעת לילה מאוחרת, חסמו להם את הדרך "וקיללו, לרבות איחולי מוות"
יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן | צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן הציג הבוקר (ראשון) את גרסתו לאירוע שבו חטף מגפון ממפגינה בניו יורק. בפוסט בפייסבוק כתב רוטמן "קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת. הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאשתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות". לטענת רוטמן הוא והמאבטחים אמרו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק מהם: "אחרי כל האזהרות, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן.

"התוקפים האלימים הגיעו מישראל", טען רוטמן. "כמו שבישראל הם מייצגים קבוצה קטנה ואלימה, כך גם כאן. הקהילה היהודית פה קיבלה אותי בשמחה רבה, בכבוד ובהערכה. יש תמיכה רבה ועידוד בקידום הרפורמה, אבל אפילו המעט שלא מסכימים באו וכיבדו".

עוד מבחזית החדשות

רוטמן תקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד ואת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, וכתב כי "העובדה שהם לא מגנים את המתקפות האלימות על חברי כנסת, ואפילו מעודדים אותן מעידים יותר מכל דבר אחר שהם הפכו להיות אופוזיציה למדינה".

בקבוצת המחאה "מובילי ההתנגדות לדיקטטורה" תקפו את רוטמן על דבריו, ואמרו כי "אנחנו מזכירים לו שלמרות שהוא רוצה להחזיר את ישראל לימי הביניים, אנחנו חיים בשנת 2023, שבה הכול מצולם". לטענתם, "אין מילה בודדת של אמת בטקסט המנותק שלו, האשמת הקורבן והסתה פרועה שמובילה לצערנו לאלימות נגד מפגינים. לטענתם "מדובר בשקרן פתולוגי ודיקטטור אלים, נזכיר לרוטמן, לכל מקום שהוא יגיע, ישראלים טובים ושוחרי דמוקרטיה יגיעו למחות נגד ניסיון ההפיכה שהוא מוביל".

המפגינה שממנה חטף רוטמן את המגפון הגישה אתמול תלונה במשטרת ניו יורק בגין הטרדה. "אי אפשר שלא להשוות בין המראות המזעזעים של האלימות כלפי המפגינים בחדרה והאלימות המזעזעת של חבר הכנסת רוטמן", אמרו אתמול אנשי המחאה. "מדובר בחבורה של שיכורים מכוח שלא מכבדים את החוק ודורסים את כל מי ומה שעומד בדרכם. לא ניתן להם". המפגינה עצמה אמרה כי "גם האלימות של רוטמן לא תשבור את המחאה הנחושה בתבל! אנחנו כאן בסולידריות ותמיכה עם המשפחות והחברים בארץ שעומדים כחומה בצורה להגנת הדמוקרטיה הישראלית".

כבר ביום שישי האחרון בשעות הבוקר התחילו ההפגנות בארצות הברית נגד יו"ר ועדת החוקה, וקבוצת ישראלים ויהודים אמריקנים הפגינו סמוך לבית כנסת של הקהילה החרדית בני ישורון בניו ג'רזי, שם נשא רוטמן נאום.

המפגינים קראו "shame on Rothman" ושרו שירים מהמחאה בקפלן. הם קראו להפגנה "הפגנת UnXeptable". בסיום נאומו הוברח רוטמן דרך השיחים של חצר בית הכנסת השכן כדי שלא להיתקל במפגינים, שכיסו את כל היציאות וקראו "בושה" לעברו. רוטמן הגיע לארצות הברית כדי להשתתף, בין השאר, במצעד של "יום ישראל בניו יורק" שיתקיים היום, שבו ישתתפו נציגים מהקואליציה ומהאופוזיציה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מדובר באלימים המונעים על ידי מופרעות של לפיד אהוד ברק ואהוד אולמרט המורשע ועל ידי ראשי עיריית תל אביב ומערכת המשפט – בושה וחרפה לאנשים אלה.. ומי שאלים – הינו טיפש גמור העושה את המלאכה השחורה שלהם – בעוד שהם בווילות היוקרתיות שלהם…. מראה שלא צריך רק השכלה…. השכלה לחא חוכמת חיים – לא שווה היא אפס גמור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים