שיתוף
תגובות
חדשות » רגב ורכבת ישראל סיכמו: יצומצמו העבודות בשבת, יועברו ללילות באמצע השבוע
שרת התחבורה מירי רגב סיכמה עם רכבת ישראל שעבודות הרכבת שהן בגדר "פיקוח נפש" יבוצעו בשבת על ידי עובדים שאינם יהודים, וכי לא תהיה פגיעה בסטטוס קוו בעניין זה
רכבת ישראל | צילום: LeonP שאטרסטוק

שרת התחבורה מירי רגב סיכמה היום (רביעי) עם בכירי רכבת ישראל וגורמי המקצוע במשרדה, כי עבודות הרכבת בשבתות יצומצמו. על פי הסיכום, חלק מהעבודות שמבוצעות בשבת יועברו ללילות ימי החול. גורמים שנכחו בפגישה אמרו כי "לא תהיה פגיעה בסטטוס קוו, ועבודות שהן בגדר "פיקוח נפש" יבוצעו בשבת על ידי עובדים שאינם יהודים".

עוד מבחזית החדשות

בפגישה השתתף גם סגן שרת התחבורה, אורי מקלב מיהדות התורה. לאחר שרגב הנחתה את עובדי משרדה, להכין תוכנית לצמצום היקף העבודות, בהתאם לדרישת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובעקבות פנייה של יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף, שהתנגד לעבודות בשבת.

במהלך הפגישה ציין גם סגן השר מקלב כי הסטטוס קוו יישמר בקפידה. לאחר מכן הבהיר מקלב כי כדי להימנע מעבודות הרכבת בשבת, הציגה הרכבת תוכנית חלופית, שבה העבודות יתפזרו על פני לילות השבוע ללא פגיעה בשירות. סגן השר מקלב הודיע לאנשי הרכבת בדיון כי הוא יבדוק מידי שבוע את ביצוע העבודות כדי לוודא "שאין פגיעה בכבודה של השבת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים