שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רבני הציונות הדתית קוראים לסמוטריץ': "עליו לדרוש את תפקיד שר הביטחון"
הרכבת הממשלה
הרבנים במסר לסמוטריץ' "לעמוד באופן חד-משמעי ובלתי מתפשר" על דרישתו לקבל את תיק הביטחון, כדי "לחזק את רוח צה"ל ולהסדיר את ההתיישבות ביהודה ושומרון"
יו"ר עוצמה יהודית בצלאל סמוטריץ' | צילום: דוד וייל


הבוקר (שני) פרסמו רבני הציונות הדתית בראשות הרב חיים דרוקמן הודעת תמיכה פומבית ביו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', תוך שהם מחזקים את ידיו לדרוש לקבל לידיו את תיק הביטחון.  בהודעה משותפת כתבו הרבנים "עליו לעמוד באופן חד משמעי ובלתי מתפשר על הדרישה לתפקיד שר הביטחון כדי לחזק את ביטחונה של מדינת ישראל, לחזק את רוח צה"ל, למנוע הקמת מדינה פלסטינית ולהסדיר את ההתיישבות ביהודה ושומרון".

עוד ביקשו הרבנים מסמוטריץ' לעמוד על דרישת המפלגה לתיקי החינוך והדתות מאחר ולדעתם קיימת חשיבות רבה שהציונות הדתית תוביל את העשייה למען הזהות היהודית של המדינה ברוח תורת ארץ ישראל. הרבנים פנו בפניה אישית לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו "להכיר בכוחה, בערכה ובשותפותה של הציונות הדתית שזכתה לאמון של למעלה מחצי מיליון מצביעים וקיבלה 14 מנדטים".

עוד מבחזית החדשות

אמש נפגש סמוטריץ' עם זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא והרב יעקב אריאל רב העיר רמת גן לשעבר ועדכן אותם על המשא ומתן הקואליציוני המתנהל עם צוות המשא ומתן. בתום הפגישה הביעו הרבנים את תמיכתם בסמוטריץ', והנחו אותו לדרוש גם את תיק החינוך ותיק הדתות, תיקים אותם דורשים גם המפלגות החרדיות. 

אתמול הודיע אריה דרעי לנתניהו כי הוא מבקש לכהן כשר האוצר. דרעי מבין שאם הוא לא יקבל את תיק האוצר, זאת למעשה הכרה ב"תקרת הזכוכית" שלו – שהמקסימום שהוא יכול להיות זה שר הפנים של מדינת ישראל. כשהוא מסתכל על שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן, שנכנס לתפקיד עם עננה מאחוריו ומספר מועט של מנדטים, הוא אומר לעצמו: "גם אני יכול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים