שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש עיריית שדרות במסר לממשלה: לפעול בעזה כפי שאנו פועלים בסוריה ובאיראן
לאחר ירי הרקטה לעבר ישראל מוקדם יותר הערב שלח ראש עיריית שדרות, אלון דוידי מסר לממשלה: "צריך לעשות דבר אחד – לפעול"
ראש עיריית שדרות אלון דוידי והרב יעקב ישראל איפרגן בטקס אזכרה שנשמעה בה האזעקה | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א

לאחר ירי הרקטה הערב, העביר ראש עיריית שדרות אלון דוידי מסר חריף לממשלה ואמר: "לצערנו הטרור מרצועת עזה נמשך ואסור לנו להכיל אותו. צריך להכות בחמאס ובג'יהאד ולחסל את מנהיגי הטרור. כפי שאנו יודעים לפעול בסוריה ובאיראן, אנו צריכים לפעול גם בעזה".

ראש העיר פנה לתושבים וציין כי "התשובה האזרחית שלנו היא שאנחנו נמשיך לפתח את העיר ונלך לאורם של אלה אבוקסיס הי"ד שהיום ציינו עם משפחתה 18 שנים להירצחה מירי רקטה והקדושים הנוספים שנרצחו בפעולות טרור".

עוד מבחזית החדשות

שעות בודדות לפני ירי הרקטות, נשא דוידי דברים בכנס מנהלי הציונות הדתית באילת וקרא לממשלה לפעול באופן אקטיבי מול הטרור בדרום. לדברי דוידי: "אני חושב שמדינת ישראל, הקבינט הבטחוני, שר הבטחון, ראש הממשלה נתניהו וכולם צריכים לעשות דבר אחד – ליזום ליזום וליזום. אסור לתת להם לנוח לא בג'נין, לא בעזה, לא בטרור שמשתולל לנו בדרום ולא בטרור שמשתולל לנו בירושלים. צריך לעשות דבר אחד – לפעול".

עוד אמר דוידי בכנס כי: "כבר עשר שנים כל פעם שמדינת ישראל נקטה בפעילות יזומה, לא הפריע לנו כתושבי הדרום להישאר במקלטים או בממ"דים חודש שבוע או חודשיים. תושבים ואזרחי מדינת ישראל שרואים את הממשלה פועלת ונותנים לצה"ל ולכוחות הביטחון לשב"כ ולמוסד לעשות את העבודה שלהם, ואת היכולות שלהם, התושבים נותנים אמון, האזרחים נותנים אמון ואנחנו גם רואים תוצאות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים