שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש עיריית אשקלון בתגובה לירי: לכ-40 אלף מתושבי העיר אין מרחב מוגן
ראש עיריית אשקלון במכתב חריף לראש הממשלה, ולשרי האוצר והביטחון: "הרפורמה החשובה ביותר צריכה להיות רפורמת מיגון בעיר"
ראש עיריית אשקלון תומר גלאם | צילום: ויקיפדיה

ראש עיריית אשקלון שלח הבוקר (שישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הירי מעזה לאשקלון ויישובי העוטף. במכתב מתריע ראש העיר כי 40 אלף מתושבי העיר נותרו "חשופים לגמרי בחזית". ראש העירייה: "זו הרפורמה החשובה ביותר שצריכה להיות על סדר היום".

עוד כתב ראש העיר: "כפי שהתרעתי בפניכם פעמים רבות, הלוך ושוב, לכ-40 אלף מתושבי העיר אין מרחב מוגן ראוי ובסיסי, והלילה, הם שוב עצרו את נשימתם באותם רגעים משתקים, תרים אחר פיסת תקרה שתגן עליהם. מרביתם המוחץ של אותם תושבות ותושבים בחר בכם. תמך בכם. באחד בנובמבר 2022 הוא יצא מביתו בשכונה נעדרת המיגון כדי לממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע לכם. הוא האמין לכם כשדיברתם על מיגור הירי, על השבת ההתרעה, על חיסול ארגוני הטרור ברצועה. הוא האמין לכם כשדיברתם על תוכנית מיגון בעיר אשקלון ועל הטבות כלכליות".

עוד מבחזית החדשות

גלאם תקף את הממשלה: "הרפורמה החשובה ביותר שצריכה להיות על סדר היום היא רפורמת מיגון מקיפה ויסודית בעיר אשקלון. זאת הרפורמה שתציל חיים במערכה הבאה, שתהיה, כידוע לכם מאתגרת יותר, רחבה יותר ומסוכנת יותר. זהו צו השעה להוציא אל הפועל תוכנית מיגון נכונה ואחראית ולהעצים את חוסנם של תושבי העיר על ידי הענקת הטבות כלכליות, המגיעות להם בזכות ולא בחסד".

ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן אמר בתגובה לירי כי: "אירועי הלילה האחרונים צריכים להזכיר לנו שאויבינו ממשיכים וימשיכו בניסיונם לפגוע בנו בגוף ובנפש. אני מחזק את כוחות הביטחון על פעילותם למיגור הטרור וקורא להם להמשיך לפעול בתקיפות כנגד כל התקפה על מדינת ישראל בכלל ועל עוטף ישראל בפרט".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים