שיתוף
תגובות
חדשות » ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי הודיע: "לא אתמודד על קדנציה נוספת"
בהודעה שמסר הערב חימי לחברי המועצה הארצית, נאמר כי אין בכוונתו להתמודד לראשות הלשכה בבחירות ביוני 2023 | הוא תקף את הממשלה: לא אתן יד לאנשים חשוכים
עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין | צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, הודיע הערב (שלישי) לחברי המועצה הארצית כי הוא לא יתמודד על ראשות הלשכה בבחירות הקרובות שצפויות להיערך ביוני 2023.

חימי ניצל את ההודעה כדי לתקוף את הממשלה החדשה ואת העומד בראשה. לדבריו "כבר לפני מספר שבועות הבעתי בקול רם וצלול את דעתי הנחרצת נגד הרוחות הרעות המנשבות בארצנו. זאת עשיתי, גם כשדעתי לא הייתה פופולרית, לשון המעטה, וגם כשנאלצתי לשלם מחירים אישיים כבדים על כך".

עוד מבחזית החדשות

"אשר יגורתי בא לנו. בימים אלה ממש עברו מספר חוקים פרסונליים מבישים בכנסת ישראל  העומדים בסתירה לאתוס הציוני, לערכים המובאים במגילת העצמאות ועומדים בסתירה חזיתית להיות מדינתנו, מדינה יהודית ודמוקרטית". לדברי חימי "הערכים שלו מתנגשים עם "ערכי" הממשלה החדשה המסתמנת, והם חותרים תחת הדמוקרטיה הישראלית, שלטון החוק וערך השוויון בין אזרחי המדינה כולם".

עוד הוסיף חימי "מאז ומתמיד, עמדתי לימינו של שלטון החוק והגנתי בנחרצות על שומריו, שומרי הדמוקרטיה הישראלית, משטרת ישראל, פרקליטות המדינה, מוסד היועץ המשפטי לממשלה, מערכת בתי המשפט ובית המשפט העליון העומד בחוד החנית. במהלך החודשים הקרובים אמשיך בדרכי זו. לא אתן את ידי למהלכים של אנשים חשוכים, אנטי דמוקרטיים, חלקם שחקנים ראשיים בממשלה הנכנסת, המבקשים לשסות את אזרחי ישראל איש ברעהו. בכוונתי להמשיך ולפעול בכל המישורים החוקיים כדי למנוע את הכרסום בערכי היסוד של הדמוקרטיה הישראלית ואת הפגיעה האנושה בכל מוסדות השלטון".

חימי הצביע על הישגיו בלשכת עורכי הדין ואמר "בשנת 2019 נקראתי לדגל על מנת לייצב את הספינה, לאחר משבר אמון חריף שנוצר בין הלשכה ובין הציבור הכללי, ואני מאמין שעמדתי, עמדנו כולנו, במשימה מורכבת זו, מעל ומעבר למצופה. ערכנו רפורמות, קידמנו ערכים של שקיפות וניקיון כפיים, יצרנו תרבות ארגונית וערכית שונה לחלוטין מזו שהייתה קיימת, קידמנו את הידע המקצועי של עורכות ועורכי הדין ואת רווחתם האישית וקידמנו חקיקה לטובת עורכי הדין ולמען הציבור כולו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים