שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש העיר ביתר על החרם החרדי: "הם בונים על זה שנשכח. אסור לנו לשכוח!"
ראש העיר ביתר מאיר רובינשטיין תקף הבוקר במאמר בעיתון "המבשר" את השתיקה של אנג'ל מאז ההפגנה בבני ברק | לדבריו "הבא להחרימך השכם להחרימו"
לחם של מאפיית אנגל | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א

ראש העיר ביתר מאיר רובינשטיין ויו"ר פורום הרשויות החרדיות התייחס הבוקר במאמר בעיתון "המבשר" לחרם החרדי על מאפיית אנג'ל.

בפתח הכתבה כתב רובינשטיין: "שבועיים עברו מאז החרפה שהגיעו להתגרות ולפגוע בנו, אצלינו בבית, ועדיין לא חשבו להתנצל או להסיק מסקנות. הם בונים על זה שנשכח. אסור לנו לשכוח! המעבר לסדר היום במקרה דנן, הופך אותנו לשותפים לדבר עבירה".

עוד מבחזית החדשות

"הרי ההפגנה ברח' ראב"ד, לצד מיקומה המחפיר מתחת לביתו של מרן רה"י שליט"א, לא כוונה לקבוצה ספציפית או לסקטור מסויים, אלא נגד כל החרדים לדבר ה' על כל סוגיו ועדותיו. בשנים האחרונות הפכנו לאסקופה הנדרסת, שדרנים זבי חוטם מטיחים בנו את כל שנאותיהם וקשייהם. פוליטיקאים מושחתים גורפים עלינו מנדטים. עיתוני הבוקר שופכים עלינו דם ואש ותמרות עשן. תוכניות המדיה יורים עלינו חיצים ובליסטראות מידי ערב, בפיות רושפות שנאה. ואין פוצה פה ומצפצף".

עוד כתב רובינשטיין: "מנצלים את העדינות שלנו, את הנועם והחן, שמכל מאות ואלפי ארגוני החסד והרפואה, הנתינה והסיוע, החרדיים, אין לנו אפילו גוף אחד לרפואה שיגזול את החנית וישיב מלחמה שערה, יגיש תביעות דיבה, ויילחם בשדה הקרב העדכני והעכשווי. ועל כך תפארתנו, חונכנו להיות מהנעלבין ואינן עולבין, ונפשי כעפר לכל תהיה, תולעת ולא איש, חרפת אדם ובזוי עם, ואנכי עפר ואפר".

עוד מבחזית החדשות

"אלא שזה הכול נכון, ראוי ויפה, באופן פרטי, כל אחד בחיי היום יום שלו, (ואולי אפילו של קהילתו). אך כשאנו עומדים מול פגיעה מכוונת ומתמשכת נגד כלל הציבור החרדי, נגד ה' ומשיחו, מול כל אשר זיק של דת מעורב בו, ומנסים בכל דרך להסיט את האש לכיוון מחננו, ואף נעמדים ראשי המשק, המתפרנסים ומתעשרים מהציבור שלנו, ומטיחים בנו עלבונות ואף מגיעים להפגין בריש גלי ללא בושה וללא מורא נגד כל הקדוש והיקר לנו – חובה עלינו להפסיק לנהוג כשלימזל".

לסיום, קרא רובינשטיין: "מחובתנו המוסרית, הערכית, הציבורית, והחינוכית, להדיר את רגלינו ממאפיות אנג׳ל כליל! שום דבר, לא לחם ולא מאפה, לא כריך ולא קפה. למען כבוד שמים. למען כבוד רבותינו. עבור חינוך ילדינו. עבור חינוך מחרפנו. הבא להחרימך, השכם להחרימו. די להושיט את הלחי השנייה".

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. למה שלא נתגייס לצבא? אני מתגייס וזהו זה. זה המדינה שלי, העם שלי. אפשר ללמוד תורה וגם ללמוד הגנה על הארץ המובטחת.

  2. הכתבה הזו נתפסת בהבנתי כזיהום מילולי מפיהם של משטמטים ופרזיטים, לא כולם, אבל רובם,
    חבל שעדת כוהני דת מחטיאים את הציבור,
    ונותן תורת משה יעניש אותם בגיהנום , ונשמתם תתענה בכור המצרף לעולמי עד,

  3. בזה שעושים חרם על אנג'ל יש אזרחים אחרים שקונים חברת אנג'ל באיזור שיש חרם, ובגלל החרם החנויות לא מביאות אנג'ל כי הרוב שעושה חרם, ומביאים חברה אחרת!!! מה אנחנו אשמים?!!! יוצא כל פעם שאנחנו בפריפרייה סובלים בגלל מחאות של אחרים!!! גם לנו קוראים בבונים , ביביסטים וכו…. ואם היינו עושים חרם וזה היה פוגע בחרדים? זה לא היה נעים בשבילנו שבגללנו הם יקנו חברה אחרת!!!

  4. נהדר!!
    דברים מדויקים
    כל כך חשוב להישאר חמים על הנושא ולא לצלול לשגרה והרגל, ו…לשכוח!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים