שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה: שר הביטחון יישאר בתפקידו
ראש הממשלה קיים הערב מסיבת עיתונאים, בה התייחס למתיחות הביטחונית, לאחר הפיגועים הקשים | הבהיר כי יואב גלנט ישאר בתפקידו | גלנט: "ממשיכים יחד במלוא העוצמה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים, בה התייחס למתיחות הביטחונית, בעקבות הפיגועים הקשים שאירעו לאחרונה. בתחילת דבריו הביע ראש הממשלה תנחומים למשפחת די. נתניהו הודיע כי שר הביטחון יואב גלנט ישאר בתפקידו.

לדברי ראש הממשלה "גם בימים האחרונים אנחנו עובדים יחד ועומדים יחד מסביב לשעון בכל החזיתות מול האתגרים הביטחוניים, היו מחלוקות בינינו, אבל החלטתי להשאיר את המחלוקות מאחורינו, גלנט נשאר בתפקידו ונמשיך לעבוד יחד למען ביטחון אזרחי ישראל". שר הביטחון צייץ בתגובה: "ממשיכים יחד במלוא העוצמה, למען ביטחון ישראל".

עוד מבחזית החדשות

ראש הממשלה תקף את האופוזיציה ואמר: "המדינה שלנו נמצאת תחת מתקפת טרור. מתקפת הטרור הזו לא התחילה עכשיו. בחג הפסח הקודם התרחשה פרובוקציה דומה בהר הבית, בשנה שעברה תחת הממשלה הקודמת מספר פיגועי הטרור הוכפל, הממשלה הקודמת חתמה על הסכם עם חיזבאללה שבו מסרה מאגרי גז לאויב בלי לקבל שום תמורה"

"היא הבטיחה לנו שהסכם הכניעה הזה ירחיק את העימות עם ארגוני הטרור, אבל כפי שהתרענו ,ההיפך הגמור קרה, ההרתעה נפגעה וההתקפות גברו". נתניהו יצא כנגד קריאות חלק מגורמי הצבא נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "לצערי היא נפגעה עוד יותר כשבחודשים האחרונים אויבנו פירשו את הקריאות לסרבנות כחולשה בחוסן הלאומי שלנו", הוסיף.

עוד אמר ראש הממשלה: שאלתי את יו"ר האופוזיציה, כשאתה מצהיר שמדינת ישראל קורסת, איך אתה חושב שהדבר מתקבל אצל אויבנו, אויבנו שומעים את כל זה, הם רואים את כל זה, והם כותבים במה הם מאמינים. הם מאמינים שהם יוכלו לה, התקפות טרור משולבות מלבנון, מסוריה ומעזה. אבל עכשיו זו המשמרת שלנו, זו האחריות שלנו, זו האחריות שלי, אתם כבר מכירים אותי, אינני פועל בפזיזות".

ראש הממשלה גם התייחס להתפרעויות בהר הבית בימים האחרונים: "בהר הבית פעלנו נגד צעירים מוסתים שניסו להפר את הסטטוס קוו שאנו מחויבים לו. אנחנו עדיין בעיצומו של הקרב, ערוכים לפעילות עוצמתיות בכל הגזרות ככל שיידרש, כל מחבל, דמו בראשו, וידינו הארוכה תשיג אותו, אני מכיר את לוחמינו, את טייסנו המצוינים, את מפקדינו וחיילנו לאורכו ולרוחבו של צה"ל ואני אומר לכם: שאף אחד לא ייטעה, ברגעי המבחן כולם מתייצבים".

עוד אמר נתניהו: "אנחנו נהדוף את הסכנות הללו, ואנחנו נוכל לאויבנו. עשינו זאת בעבר, נעשה זאת גם הפעם, כפי שהממשלות בראשותי הביאו את העשור השקט ביותר בתולדות המדינה, כפי שחיסלנו את המנהרות טרור של חמאס וחיזבאללה, גם עכשיו הממשלה בראשותי תשיב את השקט והביטחון למדינה, נשקם את ההרתעה, נתקן את הנזקים שירשנו זה ייקרה, אבל זה ייקח זמן. אנחנו מתקנים את הכשלים של הממשלה הקודמת".

יו"ר האופוזיציה יאיר נתניהו אמר בתגובה: "בשעה שאויבינו ממשיכים לגבות חיי אדם יקרים ודם אחינו ואחיותינו נשפך ברחובות, ראש הממשלה מאבד שליטה אל מול פני האומה. במקום לקיים מסיבות עיתונאים ולהאשים אחרים בצרות שגרמה הממשלה הקיצונית והכושלת בתולדות המדינה, הגיע הזמן שהוא ושריו יפסיקו להתבכיין וייקחו סוף סוף אחריות".

יו״ר מפלגת העבודה ח״כ מרב מיכאלי בתגובה לנאום נתניהו: נאום מלא שקרים והסתה מאדם שהצליח לדרדר את מדינת ישראל לתהום בתוך שלושה חודשים. לך.

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט: "זה היה נאום אנטי מנהיגותי מתבכיין. ירשתי מנתניהו את ישראל עולה באש. ביידן ובן זאיד לא פוגשים את נתניהו כי הם אומרים ישראל מדינה מסכנה אין לנו עניין איתה. היה פה מופע עצוב של אדם שאיבד את זה. זה היה נאום יאיר נתניהו"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים