שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה על יריב לוין: "הוא כל הזמן מאיים"
ראש הממשלה אמר בשיחות סגורות למקורביו, האיומים של לוין לא עושים עלי רושם | דרישת לוין: להעביר חלק מחקיקת המהפכה המשפטית כבר בכנס הקיץ הקרוב
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בעקבות הדיווח על כך ששר המשפטים יריב לוין דורש להעביר חלק מהרפורמה כבר בכנס הקיץ הקרוב, מיד עם אישור התקציב, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו למקורביו בשיחות סגורות כי הוא לא מתרגש מהאיומים של לוין.

בגלי צה"ל נטען הבוקר (רביעי) כי ראש הממשלה אמר על לוין "כל הזמן הוא מאיים", "יש דיווחים בתקשורת "יריב לוין מאיים". אז שיאיים, מה אני אגיד לכם, זה לא עושה רושם".

עוד מבחזית החדשות

כאמור, שר המשפטים דורש להעביר לפחות חוק אחד מהחקיקה עד סוף כנס הקיץ, מיד אחרי אישור התקציב בשבועות הקרובים. ככל הידוע לוין מעדיף לעשות זאת בהסכמה, אבל נערך לקידום החוק גם באופן חד צדדי אם לא יהיו הסכמות בבית הנשיא.

לטענת לוין "רגע ההכרעה על הרפורמה הוא אחרי אישור התקציב. עדיף בהסכמה אבל אם לא, צריך לחזור לחוקק לפחות משהו מהרפורמה. אם עד סוף כנס הקיץ לא עובר לפחות חלק מהרפורמה, מה יש לי לחפש בתפקיד?".

חילופי המסרים בין השניים לא התקיימו באופן ישיר. לוין לא אמר את הדברים לראש הממשלה, וגם נתניהו לא השיב לשר המשפטים שאין בכוונתו לחוקק את הרפורמה במהלך כנס הקיץ הקרוב. עם זאת, לוין יודע שנתניהו לא רוצה לחוקק זאת בכנס הקיץ הנוכחי, אלא אם לא תהיה לו ברירה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים