שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נגד הקריאות לסרבנות מילואים
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מתח ביקורת קשה בפוסט שכתב, נגד הקוראים לסרבנות מילואים | בנט שיתף בסיפור אישי מזמן שירותו הצבאי, שגם אז הייתה התנגדות עזה לממשלה
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פרסום היום (חמישי) פוסט בפייסבוק על רקע האמירות של בכירים לשעבר במערכת הביטחון וגורמים במערכת הפוליטית, שקראו לסרבנות מילואים. בדבריו מתח בנט ביקורת על קריאות אלו ואמר: "אסור לנו להגיע לסרבנות בשירות צה"ל או לביטול הגעה למילואים, זה קו אדום שאין לחצות." עוד הוסיף בנט כי: "כמו כל ישראלי גם אני מודאג מאוד מהשבר הפנימי החריף הפוקד אותנו. אך אסור שהתייצבות להגנת המדינה תהפוך למשהו על תנאי"

ראש הממשלה לשעבר, לוחם וקצין לשעבר ביחידות המובחרות בצה"ל, שיתף בפוסט בסיפור אישי: " במלחמת לבנון השנייה אחד הקצינים בכוח שלי, ע', גורש מביתו שנה קודם לכן במסגרת "תכנית ההתנתקות" וראש הממשלה דאז עוד אמר ש"המלחמה בלבנון תסלול את הדרך לביצוע תכנית ההתכנסות". השבר היה אדיר"

עוד מבחזית החדשות

"בכל זאת ע' יצא למלחמה לצידי וסיכן את חייו. הוא והלוחמים נוספים הסתפקו בשליחת מכתב מחאה, אך אף אחד לא סירב להיכנס ללבנון. באינתיפאדה השנייה, גם לוחמים בעלי השקפות שמאל התייצבו לשירות ביו"ש למרות התנגדותם האידיאולוגית לשהותנו שם. חלקם נפלו בקרב"

ראש הממשלה לשעבר סיכם את הפוסט במסר נוקב "התייצבות למילואים ולשירות היא ערך מוחלט, תמיד" "רק ביחד ננצח. אני משוכנע שאנחנו נתגבר על המשבר הזה, ואני מקווה ופועל כדי שנגיע לפשרה, אבל אסור שבדרך נפגע בצה"ל היקר שלנו, ששומר עלינו ומאחד אותנו."

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. אני לא סובל אותו, אבל עומד אחרי כל מילה שלו במקרה הזה.

    חבל שהונה ורימה את בוחריו ושינה את כל דעותיו רק בשביל כסא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים