שיתוף
תגובות
חדשות » ראש הממשלה נפגש עם מזכיר ההגנה האמריקאי
נתניהו אמר ללויד אוסטין: "יש לנו אג'נדה משותפת, למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני" | בשל השיבושים בנתב"ג נפגשו השניים בנתב"ג | נפגש גם עם שר הביטחון והרמטכ"ל
פגישת ראש הממשלה עם מזכיר ההגנה האמריקאי | צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

בעקבות השיבושים בנתב"ג, נפגש היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מזכיר ההגנה של ארה"ב לויד אוסטין בנמל התעופה בן גוריון, בחדר אורחים של התעשייה האווירית שהוסב לחדר פגישות. גם פגישותיו עם שר הביטחון והרמטכ"ל נערכו בנמל התעופה.

נתניהו אמר לאוסטין כי: "יש לנו אג'נדה משותפת. למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, לסכל את התוקפנות האיראנית, לשמור על הביטחון והשגשוג באזור, ולהרחיב את מעגל השלום".

עוד מבחזית החדשות

עם עלייתו לטיסה לרומא, אמר נתניהו: "הערכתי את הדברים שאמר מזכיר ההגנה בשם הנשיא ביידן. השיחה התמקדה במאמצים המשותפים למנוע מאיראן נשק גרעיני. אני מזהה שינוי ביחס לאיראן בחודשים האחרונים במדינות מערב אירופה. אני רואה צורך וחובה להעצים את הגישה התקיפה למול איראן". על הרפורמה אמר נתניהו: "ממשיכים במאמצים להגיע להבנות עם הרפורמה המשפטית. לצערי עד עכשיו נתקלו בסירוב גורף ומוחלט של האופוזיציה וניסיונות לדרדר את המדינה לאנרכיה, רק במטרה להפיל את הממשלה".

אוסטין הגיע לישראל בתום סבב פגישות שערך במזרח התיכון. עם נחיתתו בארץ אמר אוסטין: "נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ישראל כדי לקדם יציבות אזורית ולהתמודד עם איומים משותפים באמצעות שיתוף הפעולה הביטחוני האיתן שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים