שיתוף
תגובות
חדשות » ראש הממשלה: "הבהרנו לידידינו האמריקאים שגם הסכמות מוגבלות אינן מקובלות עלינו"
במהלך ביקור בתעשייה האווירית כשמאחוריו טילים וכטב"מים מתאבדים שיגר נתניהו מסר נוסף לארה"ב בנוגע למגעים שהיא מנהלת עם איראן לגבי תכנית הגרעין
ראש הממשלה נתניהו ומזכיר המדינה האמריקאי בלינקן בהצהרות משותפות | צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לדיווחים על כך שארצות הברית ואיראן קרובות להגיע להסכמות זמניות סביב תכנית הגרעין האיראנית, ואמר כי "הבהרנו לידידנו האמריקנים שהסכמות מוגבלות יותר גם הן אינן מקובלות עלינו".

, אמר במהלך ביקור בתעשייה האווירית כשמאחוריו טילים וכטב"מים מתאבדים, אמר ראש הממשלה "אנחנו נחושים למנוע מאיראן לפתח נשק גרעיני. בכל מקרה, כפי שאני מבהיר להם, אני מבהיר לעולם ואבהיר כאן שוב: אנחנו נעשה כל מה שאנחנו צריכים כדי להגן על עצמנו, בכוחות עצמנו, מול כל איום שהוא".

עוד מבחזית החדשות

זו הפעם השנייה בתקופה האחרונה, שנתניהו משגר מסר לארה"ב בנוגע למגעים שהיא מנהלת עם איראן, בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו כי "אנחנו מתנגדים גם "להסכמון", וטען כי "ישראל תעשה כל מה שהיא צריכה לעשות כדי להגן על עצמה מפני התוקפנות של איראן".

ביום שני שעבר, אישר דובר משרד החוץ האיראני נאסר קאנאני, במסיבת עיתונאים כי ארצות הברית ואיראן קיימו שיחות עקיפות בעומאן. "החלפנו מסרים בתיווך עומאני בכל הנוגע לדרישתנו להסרת הסנקציות", אמר קאנאני. לדבריו, איראן לא מנהלת משא ומתן עם ארה"ב על הסכם גרעין חלקי או הסדרים אחרים שאינם מתבססים על הסכם הגרעין משנת 2015".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים