שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה בתגובה ראשונה לפוסט המסית נגדו
ראש הממשלה הגיב לראשונה על ההתבטאות החמורה של אל"מ זאב רז "מדי יום נחצים עוד גבולות באיומים על נבחרי ציבור ועלי. היום שמענו באיום מפורש לרצח"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

לפני שעלה על המטוס בפריז, בדרכו חזרה לארץ, הגיב ראש הממשלה בנימין נתניה, על ההתבטאות חסרת התקדים של אל"מ (במיל') זאב רז: "אני יודע שיש ויכוח מה מסכן את הדמוקרטיה, אבל זה לא דבר שנתון לוויכוח. זו סכנה אמיתית לדמוקרטיה". ראש הממשלה קרא לראשי האופוזיציה לגנות את הדברים: "אנחנו נתונים בזמנים לא פשוטים, אסור לשתוק"

לדברי נתניהו "בשבועות האחרונים אנחנו עדים לגל גובר של הסתה. מדי יום נחצים עוד גבולות ונדמה שכל הגבולות נחצו באיומים על נבחרי ציבור ועלי, אבל מסתבר שלא כי היום שמענו וחזינו באיום לרצח איום מפורש, ברצח ראש ממשלה בישראל. אני מצפה מגורמי אכיפת החוק וגורמי הביטחון שידעו באופן ברור וחד בזמן הממשלה הקודמת על תופעות פעוטות בהרבה מחומרתן, שיצאו לפחות באותה חומרה ואותה החדות נגד התופעה החמורה הזאת".

עוד מבחזית החדשות

כמו כן, פנה נתניהו לחברי האופוזיציה וקרא להם לגנות את ההתבטאויות נגדו: "מצפה מראשי האופוזיציה לדבר באותה התקיפות ואותה העוצמה שאני דיברתי. אנחנו נתונים בזמנים לא פשוטים ואנחנו צריכים כולנו לעשות את מה שנדרש מאיתנו כנציגי ציבור אחראים. אסור לשתוק בעניין הזה".

בפוסט שפרסם רז בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב: "מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פאסיבית? כוסות רוח למת. אם יקום ראש ממשלה וייטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף. דין הרודף שלי אומר: אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו" עוד נכתב בפוסט "לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב קודם להרוג את הפושעים. מכין גילוי דעת מפורט בנושא".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים