שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה בתגובה לטבח: "אל תיקחו את החוק לידיים"
ראש הממשלה הבטיח כי יזרז רישוי נזק לאזרחים- "הדבר הזה מציל חיים" | גלנט: בוחן אפשרות להטיל סנקציות כנגד המחבלים ומשפחותיהם
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על הטבח בנווה יעקב ואמר: "נאטום ונהרוס בתי מחבלים בהליך מזורז, כדי לגבות מחיר נוסף מאלה שתמכו בטרור. התהליך הזה כבר החל אתמול". עוד אמר נתניהו: "נבצע זירוז והרחבה של רישוי נשק לאזרחים, הדבר הזה מציל חיים".

ראש הממשלה גם הודה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן על תמיכתו בישראל אחרי הפיגוע ואמר: "אני מודה לביידן ידידי, ששוחח איתי והביע זעזוע ותנחומים ממעשה הרצח הנורא הזה. אני מודה גם למנהיגים רבים אחרים, כולל ממדינות ערב, על עמידתם לצד ישראל בשעה זו. כולנו מתפללים לשלום הפצועים בשני הפיגועים".

עוד מבחזית החדשות

נתניהו התייחס גם לסנקציות שישקול להטיל על משפחות התומכות בטרור ואמר: "הממשלה הזאת תפעל בתקיפות, בנחישות ובעוצמה נגד הטרור. ונעשה זאת בקור רוח ובנחישות. אנחנו איננו מחפשים הסלמה, אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש. אביא בפני הקבינט שלילת זכויות בביטוח הלאומי ממשפחות תומכות טרור". נתניהו גם פנה לאזרחי המדינה ואמר: "אני קורא שוב לאזרחי ישראל: אל תיקחו את החוק לידיים. אנחנו לא בימי המחתרת. יש לנו מדינה ריבונית, עם צבא, ממשלה וכוחות ביטחון מעולים".

בסיום הערכת מצב אמר שר הביטחון גלנט: "הנחתי את הדרגים המקצועיים והגורמים המשפטיים במערכת הביטחון לבחון שורת אפשרויות להטלת סנקציות כנגד המחבלים ומשפחותיהם. לא נאפשר מצב בו אדם המקבל זכויות ממדינת ישראל, רוצח אזרחים ישראלים ונשאר תושב המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ידוע ומובא בספר הרוקח :
    שיש 7 שורות בגן עדן שזוכות לזיו השכינה
    ובשורה הראשונה יש את נשמות הנהרגים על על קידוש ה'
    ומובא שם שנהרגים על קידוש ה זה מי שנהרג על עצם היותו יהודי
    יעזרינו ה וינקום לעיננו נקמת דם עבדיו השפוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים